הופיעו קבצי מיקרוספט ויסואל בכונן חיצוני
-
שלום לכם!
הופיעו לי הרבה קבצים בסיומת dll בכונן החיצוני, היה שם קובץ install לחצתי עליו וזה היה קובץ התקנה של microsoft visual C++ 2008 ובהתקנה היה כתוב שזה כבר מותקן במחשב. למעשה אני יכול למחוק את הקבצים האלה??@שובי אמר בהופיעו קבצי מיקרוספט ויסואל בכונן חיצוני:
הופיעו לי הרבה קבצים בסיומת dll בכונן החיצוני,
אין סיבה שיופיע סתם משום מקום קבצי DLL
כנראה שמרת את זה לשמה
אגב, זהירות נדרשת לפעם הבאה כשאתה מפעיל קובץ התקנה לא ידוע -
@שובי אמר בהופיעו קבצי מיקרוספט ויסואל בכונן חיצוני:
הופיעו לי הרבה קבצים בסיומת dll בכונן החיצוני,
אין סיבה שיופיע סתם משום מקום קבצי DLL
כנראה שמרת את זה לשמה
אגב, זהירות נדרשת לפעם הבאה כשאתה מפעיל קובץ התקנה לא ידוע@משחזר-מידע אמר בהופיעו קבצי מיקרוספט ויסואל בכונן חיצוני:
@שובי אמר בהופיעו קבצי מיקרוספט ויסואל בכונן חיצוני:
הופיעו לי הרבה קבצים בסיומת dll בכונן החיצוני,
אין סיבה שיופיע סתם משום מקום קבצי DLL
כנראה שמרת את זה לשמה
אגב, זהירות נדרשת לפעם הבאה כשאתה מפעיל קובץ התקנה לא ידועלא זכור לי שהעברתי משהו לכונן הזה, למעשה אני יכול למחוק אותם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות