יש כזה דבר לעשות רוט ולבטל אותו אם אין את הקושחה המקורית?
-
@A0533057932 אמר ביש כזה דבר לעשות רוט ולבטל אותו אם אין את הקושחה המקורית?:
מה דגם הטלפון?
נראה לי שזה השיאומי החדש?
ואז להכניס גוגל פליי...זה @זונדל-גרנד@מישהו12 לא
זה מכשיר אחר -
איך אני יוצר רוט לtab e אנדרואיד 4?
אני רוצה להחליף את גרסת האנדרואיד -
איך אני יוצר רוט לtab e אנדרואיד 4?
אני רוצה להחליף את גרסת האנדרואיד@אנונימוס-1 איך אפשר להחליף גירסת אנדרואיד עם רוט?
יש לי יאנג עם רוט. אני יכול לשים לו אנדרואיד יותר מתקדם? -
@אנונימוס-1 איך אפשר להחליף גירסת אנדרואיד עם רוט?
יש לי יאנג עם רוט. אני יכול לשים לו אנדרואיד יותר מתקדם?@ntz לא קשור לרוט
-
בסמסונג צורבים דרך אודין
-
@ntz לא קשור לרוט
@A0533057932 אמר ביש כזה דבר לעשות רוט ולבטל אותו אם אין את הקושחה המקורית?:
@ntz לא קשור לרוט
בשביל להחליף גירסה לא.
אבל זה טוב לדברים אחרים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות