אני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי
-
@איציק-דייטש מה מופיע?
-
@בנצי-20 אני מנסה להיכנס והוא כותב לי שצריך לאתחל
@איציק-דייטש נסה לאתחל דרך שורת הפקודה
-
@איציק-דייטש נסה לאתחל דרך שורת הפקודה
-
@בנצי-20 איך?
@איציק-דייטש אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:
@בנצי-20 איך?
format *: /fs:NTFS
במקום כוכבית תרשום את אות הכרטיס שלך -
@איציק-דייטש אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:
@בנצי-20 איך?
format *: /fs:NTFS
במקום כוכבית תרשום את אות הכרטיס שלך -
@בנצי-20 שורת הפקודה אמורה לפעול כמנהל?
@איציק-דייטש תנסה להיכנס לניהול דיסקים
למחוק את המחיצה שלו לגמרי וליצור אותה מחדש
רק זהירות שאתה מוחק את הכונן הנכון -
@איציק-דייטש תנסה להיכנס לניהול דיסקים
למחוק את המחיצה שלו לגמרי וליצור אותה מחדש
רק זהירות שאתה מוחק את הכונן הנכון -
@bbn תודה, אבל כרגע נראה שהוא הסתדר
@איציק-דייטש מקווה שאין לך בפנים חומר שאתה רוצה לשחזר
-
@איציק-דייטש אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:
מה ניתן לעשות בנידון מבלי שיפגע באפשרות לשיחזור?
האתחול כבר פוגע באפשרויות לשחזור
@shloimy אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:
@איציק-דייטש אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:
מה ניתן לעשות בנידון מבלי שיפגע באפשרות לשיחזור?
האתחול כבר פוגע באפשרויות לשחזור
-

מה ניתן לעשות בנידון מבלי שיפגע באפשרות לשיחזור? תודה מראש
ואת זה הוא מראה לי אחרי שאני עושה אישור

@איציק-דייטש אמר באני מנסה לעשות אתחול לכרטיס זיכרון והוא לא נותן לי:

מה ניתן לעשות בנידון מבלי שיפגע באפשרות לשיחזור? תודה מראש
ואת זה הוא מראה לי אחרי שאני עושה אישור

זה בעיה במערכת הקבצים.
עיין כאן
https://mitmachim.top/topic/10827/שחזור-כרטיס-במקום-פרמוט/5?_=1599550437157
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות