זה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?
-
@1divid חברה! 1.דיברתי על יאנג שזולל בטריה ואני שואל אם זה עוזר
2.אם אפשר קישורים מדויקים לבטריה ליאנג שנשלח לישראל כי לא הסתדרתי שם וגם אני לא מבדיל בין הטובים לרגילים@שמואל-ש אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@1divid חברה! 1.דיברתי על יאנג שזולל בטריה ואני שואל אם זה עוזר
2.אם אפשר קישורים מדויקים לבטריה ליאנג שנשלח לישראל כי לא הסתדרתי שם וגם אני לא מבדיל בין הטובים לרגיליםלמה שלא יעזור אם תקנה סוללה יותר טובה

ולגבי קישור לא קניתי ככה שאני לא יכול להגיד לך -
@aiib אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@להבין-ולהשכיל לינק?
טעיתי, הוא דיבר על יאנג, הבטריה שיש לי זה לC2
@להבין-ולהשכיל אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@aiib אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@להבין-ולהשכיל לינק?
טעיתי, הוא דיבר על יאנג, הבטריה שיש לי זה לC
אשמח ללינק לC2 שלך
-
@להבין-ולהשכיל אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@aiib אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@להבין-ולהשכיל לינק?
טעיתי, הוא דיבר על יאנג, הבטריה שיש לי זה לC
אשמח ללינק לC2 שלך
@aiib אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@להבין-ולהשכיל אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@aiib אמר בזה נכון שיש בטריה חדשה גרמנית ליאנג שמחזיק טוב?:
@להבין-ולהשכיל לינק?
טעיתי, הוא דיבר על יאנג, הבטריה שיש לי זה לC
אשמח ללינק לC2 שלך
לא הבאתי לינק, כתבתי שקיבלתי מחבר בטריה גרמנית לC2 ואני ממש ממליץ בחום. אמור לעלות בחנויות בערך 100 שקל פלוס.
-
ט טשיקאוור ניוז התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות