איך אני חוזר לווינדוס 10 1909?
-
@sakran אמר באיך אני חוזר לווינדוס 10 1909?:
@בנצי-20 hp 250 g6 תודה
לצערי מסתבר שhp הפסיקו את התמיכה בדגם הזה, והסירו את הדרייברים מהדף של הדגם, תאלץ להשתמש ב driverpack, (הוראת שעה, ממש לא מומלץ באופן קבוע).
-
@sakran לקחת מהחברה את הדרייברים
-
@sakran לקחת מהחברה את הדרייברים
-
@sakran אמר באיך אני חוזר לווינדוס 10 1909?:
@בנצי-20 קודם כל תודה רבה
- איך אני משיג את החבילת דרייברים
- מה כן מומלץ לעשות באופן קבוע
- לא הכוונה חבילת דרייברים, זה שם של תוכנה.
- התכוונתי שבעיקרון לא מומלץ לעדכן עם תוכנה אבל במקרה שלך אין ברירה.
-
@A0533057932 אבל @בנצי-20 אמר שהם הפסיקו לתמוך ואין את הדרייברים
-
@בנצי-20 כן אחרי רגע הבנתי שזאת תוכנה,
אני עדיין תקוע איתו בהעלאה והESET מזהה אותו כבעיה ואפילו שלחצתי 'התעלם' הוא כנראה עוצר אותו איכשהו -
-
@sakran
https://drive.google.com/uc?id=1zs0hu-RIW4tABQ4WuZXcFwLFPH9zC9u1&export=download
סיסמה לחילוץ 12345
תשבית אנטי וירוס לפני החילוץ והשימוש -
@בנצי-20 למעשה הצלחתי להפעיל, הוא עשה את כל התהליך ולמעשה הבעיה נשארה כמות שהיא.
יכול להיות שאני צריך לעשות משהו ידני?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
