שאלה | אופיס 32 סיביות על מחשב של 64 סיביות
-
התקנתי אופיס של 32 סיביות במחשב של 64 סיביות, רק אחרי ההתקנה אני רואה שזה 64..
השאלה היא מה חסר לי בגלל שזה 32 סיביות, ואם שווה להסיר ולהתקין מחדש.
תודה לעוזרים.@11mot לא חסר כלום רק שזה מכביד על המחשב כשהמחשב יכול להריץ 64
-
התקנתי אופיס של 32 סיביות במחשב של 64 סיביות, רק אחרי ההתקנה אני רואה שזה 64..
השאלה היא מה חסר לי בגלל שזה 32 סיביות, ואם שווה להסיר ולהתקין מחדש.
תודה לעוזרים.@11mot אמר בשאלה | אופיס 32 סיביות על מחשב של 64 סיביות:
התקנתי אופיס של 32 סיביות במחשב של 64 סיביות, רק אחרי ההתקנה אני רואה שזה 64..
השאלה היא מה חסר לי בגלל שזה 32 סיביות, ואם שווה להסיר ולהתקין מחדש.
תודה לעוזרים.האמת שבעיקרון עדיף 32 גם במחשב של 64.
-
@11mot אמר בשאלה | אופיס 32 סיביות על מחשב של 64 סיביות:
התקנתי אופיס של 32 סיביות במחשב של 64 סיביות, רק אחרי ההתקנה אני רואה שזה 64..
השאלה היא מה חסר לי בגלל שזה 32 סיביות, ואם שווה להסיר ולהתקין מחדש.
תודה לעוזרים.האמת שבעיקרון עדיף 32 גם במחשב של 64.
@בנצי-20 למה? תמיד זה הפוך בגלל שב64 הוא הרבה יותר מפוצל
-
@בנצי-20 למה? תמיד זה הפוך בגלל שב64 הוא הרבה יותר מפוצל
@שלמה-ווייס אמר בשאלה | אופיס 32 סיביות על מחשב של 64 סיביות:
@בנצי-20 למה? תמיד זה הפוך בגלל שב64 הוא הרבה יותר מפוצל
שכחתי לשים מקור מהאתר של מייקרוסופט, הסיבה היא
כי קבצים שנעשו ב 32 תמיד יפתחו טוב ב 64 אבל הפוך לא תמיד, וגם תוספים יושבים טוב יותר ב32, אם אין צפי לשניהם אז אפשר 64 והוא יהיה קצת יותר מהיר (לא כזה משמעותית כי זו תוכנה ממש קלה שרצה טוב גם בפריסה של 32 ביטים בלבד, מכאן באה ההמלצה להשתמש ב32 ברוב המקרים).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות