האם שווה לקנות את המחשב הזה ב2500?
-
@יהודה-12 אמר בהאם שווה לקנות את המחשב הזה ב2500?:
כן, מומלץ להוסיף זכרון ראם ל 16 [יש עוד חריץ פנוי בדגמים האלה]
אני מוסיף שיש לך גם בפנים הכנה כולל כל החיבורים לכונן SSD נוסף
כך שאתה יכול להוסיף גם עוד 2 טרא אחסון בנוסף ל250 גיגה שהמחשב נותן@bbn אמר בהאם שווה לקנות את המחשב הזה ב2500?:
אני מוסיף שיש לך גם בפנים הכנה כולל כל החיבורים לכונן SSD נוסף
כונן רגיל בחיבור SATA. ניתן לשים שם או HDD או SSD
בגלל המחיר לא מומלץ SSD בנפחים כאלה
עריכה : צריך דוקא כונן דק של 7 MM שקצת קשה להשיג בארץ לא ב SSD -
@בנצי-20 המקסימום גרפיקה שהוא יפגוש זה וינדוס מובי מייקר וגלריית התמונות.מושך אותי המעבד והראם האיכותיים...אני משתמש בעיקר לתכנות ווירטואל בוקס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות