לאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו')
-
@בנצי-20 לא שאלתי למה אלא למה, הבעיה שאין פה ניקוד


@איציק-דייטש לאנטי וירוס
-
@איציק-דייטש לאנטי וירוס
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לאנטי וירוס
איפה זה נמצא?
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לאנטי וירוס
איפה זה נמצא?
-
-
@בנצי-20 פשוט להפעיל?
@איציק-דייטש אכן, ולתת לו לעשות את העבודה
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
WinRAR
בזה אתה צודק, יש מצב שאתה שולח לי קישור כלשהו?
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
WinRAR
בזה אתה צודק, יש מצב שאתה שולח לי קישור כלשהו?
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
בזה אתה צודק,
ועד עכשיו??
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
יש מצב שאתה שולח לי קישור כלשהו
https://drive.google.com/drive/folders/1w7kE_7Lt0WwScJHeAi9ZIL_LE0n1Xeic?usp=sharing
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
WinRAR
בזה אתה צודק, יש מצב שאתה שולח לי קישור כלשהו?
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7 -
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
התוכנה השניה היא : WinRAR, כדי שתוכל להתקין תוכנות
@איציק-דייטש אתה רציני?? לכן שלחתי 7זיפ שהוא הרבה יותר איכותי מwinrar ,אין לך צורך בשניהם
-
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
@פלורידה קוד פתוח
חינמי ללא פריצות
ללא הודעות על תשלום -
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

ממש לא
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי שלא צריך השבתות של אנטי ווירוס בשבילו -
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

זצ"ל, חוץ מזה שאין שום סיבה להתקין תוכנת פריצה על המחשב, להשתמש ולזרוק
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
זצ"ל
למה? היא פועלת יופי
@פלורידה הכוונה היא שאין צורך להתקין אותה
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

ממש לא
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי שלא צריך השבתות של אנטי ווירוס בשבילו@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי
איזה?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי
איזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות