לאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו')
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
התוכנה השניה היא : WinRAR, כדי שתוכל להתקין תוכנות
@איציק-דייטש אתה רציני?? לכן שלחתי 7זיפ שהוא הרבה יותר איכותי מwinrar ,אין לך צורך בשניהם
-
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
@פלורידה קוד פתוח
חינמי ללא פריצות
ללא הודעות על תשלום -
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

ממש לא
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי שלא צריך השבתות של אנטי ווירוס בשבילו -
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

זצ"ל, חוץ מזה שאין שום סיבה להתקין תוכנת פריצה על המחשב, להשתמש ולזרוק
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
זצ"ל
למה? היא פועלת יופי
@פלורידה הכוונה היא שאין צורך להתקין אותה
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
כמובן שאחת הותכנות החשובות היא: KMSpico

ממש לא
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי שלא צריך השבתות של אנטי ווירוס בשבילו@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי
איזה?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
לפרוץ משתמשים בסקריפט מינימלי
איזה?
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
זצ"ל
למה? היא פועלת יופי
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
זצ"ל
למה? היא פועלת יופי
לא עברה פיתוח מ 2015
משתמשים בחדשים ואיכותיים יותר שהם סקריפט ותו לא. -
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
מהיר, איכותי, חינמי, קוד פתוח, והכי חשוב לא מפציץ את הרגיסטרי של מקש ימני באיזה 100 שורות מיותרות
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@פלורידה https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס-לאופיס-365-ms-project-visio-מדריך-נפרד
אגב עדיף אונליין (אם אפשר) של דיגיבוי (קוד פתוח, לא מתקין כלום, ולא מזוהה באנטי וירוס)
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@פלורידה https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס-לאופיס-365-ms-project-visio-מדריך-נפרד
אגב עדיף אונליין (אם אפשר) של דיגיבוי (קוד פתוח, לא מתקין כלום, ולא מזוהה באנטי וירוס)
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
-
@בנצי-20 @A0533057932 @פלורידה הכל טוב התקנתי 7zip וזה מצוין, תודה לכולכם
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ועד עכשיו??
לא באלי פיירפוקס ו classic start... כבר התקנתי
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
KMSpico
למה זה? כבר פרצתי את ווינדוס ואת אופיס
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
PDF-XChange Editor
אני לא אחד שעורך פי די אפים אני צריך משהו פשוט עם אפשרויות לעריכה
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ולוח שנה עברי בלוח של וינדוס
אני פחות צריך את זה אבל בכל מקרה איך עושים זאת?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
@בנצי-20 כלומר יש משהו במחשב
מה זה שונה מKMS VL ALL? -
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
כוונתך לזה?
Digiboy_Activate-Online_v18_AutoC2R.cmd
הוא מבוסס על הסקריפט שהבאתי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות