שאלה לגבי מערכת IVR
-
@מה-מה לא הבנתי - תסביר בדיוק למה מיועד הקו הזה - ננסה לכוון אותך -
נ.ב. למה לא עובד לי הצא'ט? -
@מנחם-ציון הבנתי, תודה
-
@מה-מה אמר בשאלה לגבי מערכת IVR:
לשעורי תורה הם פותחים את הקוו??? ואז הם משגחים כוללל הזמן או פעם בה
הבנתי שהם פותחים ולא בודקים רק ימות המשיח דואגים שזה לא ישלח צינטוקים וכו'
-
@מה-מה בימות כמעט ולא פותחים , אבל אפשר לנדנד להם בלי סוף ואז יש סיכויים - הם לא משגיחים - יש להם "מוסרים" מסורים שעובדים שעות נוספות.
-
@מה-מה אמר בשאלה לגבי מערכת IVR:
פתחתי מערכת IVR ואני רוצה שתיהיה פתוח בועדת הרבנים
איך עושים???0773137770 שלוחה 11
@שמואל אמר בשאלה לגבי מערכת IVR:
@מה-מה אמר בשאלה לגבי מערכת IVR:
פתחתי מערכת IVR ואני רוצה שתיהיה פתוח בועדת הרבנים
איך עושים???0773137770 שלוחה 11
זה מה שהתכוונתי אגב אפשר בלחיצה על 3 מיד אחרי שפתחת קו
-
@מנחם-ציון לנסות זה תמיד טוב - אדרבה תודיע לנו פה שהצלחת.
-
@מנחם-ציון לנסות זה תמיד טוב - אדרבה תודיע לנו פה שהצלחת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות