פריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס
-
@מישהו12 ניסית את טייפרד?
-
@בנצי-20 אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 התוכנה המומלצת ביותר היא passcape
ומאיפה ניתן להשיגה?
-
@בנצי-20 אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 התוכנה המומלצת ביותר היא passcape
ומאיפה ניתן להשיגה?
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@בנצי-20 אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 התוכנה המומלצת ביותר היא passcape
ומאיפה ניתן להשיגה?
ממש כאן
הסיסמה לחילוץ nsane -
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@בנצי-20 אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 התוכנה המומלצת ביותר היא passcape
ומאיפה ניתן להשיגה?
ממש כאן
הסיסמה לחילוץ nsane@בנצי-20 ניסיתי להוריד כבר שלושה פעמים ומיד כשמגיע ל9.9 MB זה אומר לי שגיאת רשת
-
@בנצי-20 ניסיתי להוריד כבר שלושה פעמים ומיד כשמגיע ל9.9 MB זה אומר לי שגיאת רשת
פוסט זה נמחק! -
@בנצי-20 ניסיתי להוריד כבר שלושה פעמים ומיד כשמגיע ל9.9 MB זה אומר לי שגיאת רשת
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
ניסיתי להוריד כבר שלושה פעמים ומיד כשמגיע ל9.9 MB זה אומר לי שגיאת רשת
תנסה עם download manager בכדי שיוכל להמשיך מאיפה שנתקע
-
הערה: המחשב הזה מצוי במצב מוזר כזה שמבקש ממך להקיש דומיין וסיסמא אין משתמש רגיל,ניסיתי דרך לינוקס שיטה שפרצתי איתה כבר וינ7 בעבר:
לוקחים עותק של הcmd ומשנים את שמו לsethc (כמובן ששומרים גיבוי לsethc המקורי) ואז בוינדווס 5 פעמים על שיפט אמור לפתוח cmd במקום מקשים דביקים...ואז זה 3 פקודות,ויש לך משתמש מנהל.
אבל זה לא עבד, 5 פעמים על שיפט נשאר למקשים דביקים -
הערה: המחשב הזה מצוי במצב מוזר כזה שמבקש ממך להקיש דומיין וסיסמא אין משתמש רגיל,ניסיתי דרך לינוקס שיטה שפרצתי איתה כבר וינ7 בעבר:
לוקחים עותק של הcmd ומשנים את שמו לsethc (כמובן ששומרים גיבוי לsethc המקורי) ואז בוינדווס 5 פעמים על שיפט אמור לפתוח cmd במקום מקשים דביקים...ואז זה 3 פקודות,ויש לך משתמש מנהל.
אבל זה לא עבד, 5 פעמים על שיפט נשאר למקשים דביקים@מישהו12 אמור לעבוד אבל אשאל שוב ניסית את טייפרד?
-
@מישהו12 אמור לעבוד אבל אשאל שוב ניסית את טייפרד?
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 אמור לעבוד אבל אשאל שוב ניסית את טייפרד?
מאיפה אשיג אותה? מה השם שלה באנגלית?
-
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 אמור לעבוד אבל אשאל שוב ניסית את טייפרד?
מאיפה אשיג אותה? מה השם שלה באנגלית?
-
-
@שלמה-ווייס אה זה? זו תוכנה פרוצה!
-
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 לא מאמין שזה אי פעם היה בתשלום... בכל אופן האינטרנט מוצף בהמון מערכות הפעלה חינמיות שצריך פשוט להעלות מהבוט ולפרוץ דרכם, מה ש @בנצי-20 הביא ניסית?
לא הצלחתי להוריד אבל הורדתי משהו אחר ו...הוא רצה שאמצא את קוץ הההאש של הסיסמא...אבל לא קיים!
-
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 לא מאמין שזה אי פעם היה בתשלום... בכל אופן האינטרנט מוצף בהמון מערכות הפעלה חינמיות שצריך פשוט להעלות מהבוט ולפרוץ דרכם, מה ש @בנצי-20 הביא ניסית?
לא הצלחתי להוריד אבל הורדתי משהו אחר ו...הוא רצה שאמצא את קוץ הההאש של הסיסמא...אבל לא קיים!
@מישהו12 מחיפוש קל באינטרנט אני רואה שלטייפרד יש תקופת ניסיון חינם כך ששימוש חד פעמי הם בכ"א נותנים חינם
-
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 לא מאמין שזה אי פעם היה בתשלום... בכל אופן האינטרנט מוצף בהמון מערכות הפעלה חינמיות שצריך פשוט להעלות מהבוט ולפרוץ דרכם, מה ש @בנצי-20 הביא ניסית?
לא הצלחתי להוריד אבל הורדתי משהו אחר ו...הוא רצה שאמצא את קוץ הההאש של הסיסמא...אבל לא קיים!
@מישהו12 בכ"א אם יש לך בעיה עם עצם השימוש בתוכנה פרוצה תוריד את גירסת הניסיון ישר מאתר החברה https://tipard-windows-password-reset.software.informer.com/1.0/
-
@שלמה-ווייס אמר בפריצת סיסמ א וינדוס 7 אנטרפרייס:
@מישהו12 לא מאמין שזה אי פעם היה בתשלום... בכל אופן האינטרנט מוצף בהמון מערכות הפעלה חינמיות שצריך פשוט להעלות מהבוט ולפרוץ דרכם, מה ש @בנצי-20 הביא ניסית?
לא הצלחתי להוריד אבל הורדתי משהו אחר ו...הוא רצה שאמצא את קוץ הההאש של הסיסמא...אבל לא קיים!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
נראה לך יש לי כח להתקין מערכת הפעלה בשביל זה? סומך עליך..