דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. מדריכים - נוקיה
  4. שינוי תפריט / גירסה בנוקיה 208 כשר

שינוי תפריט / גירסה בנוקיה 208 כשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - נוקיה
1 פוסטים 1 כותבים 2.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד חזןד מנותק
    דוד חזןד מנותק
    דוד חזן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חזן
    #1

    שימו לב ! אני לא לוקח שום אחריות על כל תקלה שיקרה אם מישהו יעשה את זה.
    כפי שידוע השקע טעינה בנוקיה 208 כשר משמש רק לטעינה , כיצד נהפוך אותו שיתחבר גם למחשב .
    אז דבר ראשון המדריך הזה מתאים למי שיש לו ידים עדינות ויודע להלחים.
    הכלים הנצרכים: מלחם , משחת הלחמה , בדיל , מברג שמתאים ל 208 , וכל כלי עדין וחזק שאפשר לגרד איתו דבק.
    כעת ניגש לעבודה , אך שימו לב , יש הרבה רכיבים עדינים וחיונים לפלאפון שנמצאים ליד המקום שאותו נצטרך לסדר , אז לעבוד לאט ובזהירות.
    נפתח את הפנל הקדמי ע"י פתיחת 2 ברגים שנמצאים מאחורי המכסה האחורי , נפתח את 4 הברגים שתופשים את הלוח , נפרק בזהירות את הלוח , אח"כ להוציא את המכסה שמעל המסך (יש 2 קליפסים באמצע) להפוך את הלוח ולנתק את החיבור של המסך (כדי שהוא לא ישבר מהחום או ממכה).
    עכשיו תסתכלו מתחת לשקע טעינה יש דבק , אותו צריך לנקות בזהירות מאד כדי שלא יתקלף החיבורים שמתחת לדבק (במידה שהתקלף כנראה כבר לא תצליחו לסדר) , אחרי שגירדנו את הדבק אנחנו נראה 4 נקודות של מגעים , תנקו את זה היטב שלא ישאר כלום מהדבק
    עכשיו תסתכלו בתמונה :תמונה.png
    אנחנו צריכים לעשות ג'ימפור (כמין גשר ממגע למגע) במאוזן .
    תסתכלו בתמונה השניה שם ציירתי איך זה צריך להיראות.ציור.jpg
    איך יוצרים ג'ימפור : דבר ראשון יש למרוח משחת הלחמה על המקום של המגעים שניקנו , עכשיו יש 2 אופציות ,

    1. להשתמש עם סיב של חוט חשמל דק , לחתוך 2 חתיכות באורך של 2/3 מ"מ ולחבר עם המלחם כמו בתמונה , תשתמשו עם נקודה קטנה של בדיל כדי שלא יהיה קצר במגעים .
    2. אני משתמש עם נקודה קטנה של בדיל ובעזרת המלחם מחבר אותה בין מגע למגע (מי שבוחר באופציה הזאת שיזהר לא לעשות קצר בין המגעים , במקרה והתחבר לכם , תפרידו בזהירות את הבדיל שהתחבר בעזרת המלחם , ממש בזהירות שלא ימרח במקומות אחרים שאינם רצויים).
      לאחר שסימתם תעשו בזהירות טסט (לא צריך לחבר את כל הפלאפון , רק את המסך , ותחברו ביד את הסוללה ) , תדליקו את הפלאפון בהודעה שתיפתח תבחרו לא , (אם תבחרו כן זה לא יתחבר למחשב) , תחברו למחשב ,
      כעת אם חיברתם נכון הפלאפון יפתח את האפשרות של מצב מודם , או סינכרון וכו' , תבחרו מה שתרצו , למי שרוצה להחליף תפריט או גירסה שיבחר מצב מודם ויפעל ע"פ המדריכים המצוינים שהעלו פה טובי המוחות.
      לסיום תמרחו דבק מגע או דבק אחר שמתאים למגעים , תחכו קצת שיתייבש , ותחברו בחזרה את הפלאפון.
      בהצלחה רבה , ובזהירות גדולה !!!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    55

    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

    הרשמה התחברות

    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • חוקי הפורום
    • פופולרי
    • לא נפתר
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום
    • צור קשר