מסך פתיחה של יאנג
-
@it111 אתה מדבר על תמונת ההפעלה?
יש לך כאן-אתה צריך להכניס את זה דרך הרקבורי
bootsamsung_מאושר-1.zip@שמואל-ש אמר במסך פתיחה של יאנג:
@it111 אתה מדבר על תמונת ההפעלה?
יש לך כאן-אתה צריך להכניס את זה דרך הרקבורי
bootsamsung_מאושר-1.zipתודה שהבאת את זה
צרבתי את זה ובהפעלה הסמל מאושר מעט מוארך
האם במקורי זה גם ככה? -
@שמואל-ש אמר במסך פתיחה של יאנג:
@it111 אתה מדבר על תמונת ההפעלה?
יש לך כאן-אתה צריך להכניס את זה דרך הרקבורי
bootsamsung_מאושר-1.zipתודה שהבאת את זה
צרבתי את זה ובהפעלה הסמל מאושר מעט מוארך
האם במקורי זה גם ככה? -
@שמואל-ש תודה על ההפניה, שמה מצאתי קובץ בשביל להחזיר את המקורי
כיון שגם הסמל מאושר עקום קצת ומוארך וזה גם יותר איטי
עכ''פ אם ידוע לך על אפשרות לשים את המאושר המקורי
או משהו יותר מהיר אני ישמח אם תוכל להפנות אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות