עזרה | אפליקציית מנהל הורדות
-
@MM77 אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
זה קושחה שנמכרת
בחיפוש פשוט דווקא מצאתי בחינם (אני לא יודע אם זה עם עברית):
@יוסי-מחשבים שניהם חסומים בנטפרי
-
@MM77 אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
זה קושחה שנמכרת
בחיפוש פשוט דווקא מצאתי בחינם (אני לא יודע אם זה עם עברית):
@יוסי-מחשבים תודה על העזרה המיוחדת.
אבל לי יש קושחה מוכשרת ומיוחדת שאין להשיג, לכך ביקשתי את היישום.אשמח לעזרה, ותודה רבה.
-
@יוסי-מחשבים תודה על העזרה המיוחדת.
אבל לי יש קושחה מוכשרת ומיוחדת שאין להשיג, לכך ביקשתי את היישום.אשמח לעזרה, ותודה רבה.
-
@יוסי-מחשבים @שמואל-ש @מוטי-ברנד
תודה על כל העצות, אך זה לא רלוונטי בשבילי.
אשמח מאוד אם תעלו לכאן את הקובץ שביקשתי.@MM77 אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
בטעות מחקתי קובץ מערכת בשם - הורדות / Download Manager
של יאנג S6310, ועכשיו כל הדלקה של המכשיר הוא כותב שתהליך זה עצר.
אשמח אם מישהו יוכל לעלות את הקובץ הזה שנמצא בתיקיית system/app.
זה מאוד דחוף.... אשמח לעזרה.אם יש רוט במכשיר וסייר תומך רוט, אפשר להעתיק את זה בשנייה.
אודה לכל אחד שיעשה לי את הטובה הזאת.
-
@יוסי-מחשבים @שמואל-ש @מוטי-ברנד
תודה על כל העצות, אך זה לא רלוונטי בשבילי.
אשמח מאוד אם תעלו לכאן את הקובץ שביקשתי.@MM77 אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
בטעות מחקתי קובץ מערכת בשם - הורדות / Download Manager
של יאנג S6310, ועכשיו כל הדלקה של המכשיר הוא כותב שתהליך זה עצר.
אשמח אם מישהו יוכל לעלות את הקובץ הזה שנמצא בתיקיית system/app.
זה מאוד דחוף.... אשמח לעזרה.אם יש רוט במכשיר וסייר תומך רוט, אפשר להעתיק את זה בשנייה.
אודה לכל אחד שיעשה לי את הטובה הזאת.
-
@יוסי-מחשבים @שמואל-ש @מוטי-ברנד
תודה על כל העצות, אך זה לא רלוונטי בשבילי.
אשמח מאוד אם תעלו לכאן את הקובץ שביקשתי.@MM77 אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
בטעות מחקתי קובץ מערכת בשם - הורדות / Download Manager
של יאנג S6310, ועכשיו כל הדלקה של המכשיר הוא כותב שתהליך זה עצר.
אשמח אם מישהו יוכל לעלות את הקובץ הזה שנמצא בתיקיית system/app.
זה מאוד דחוף.... אשמח לעזרה.אם יש רוט במכשיר וסייר תומך רוט, אפשר להעתיק את זה בשנייה.
אודה לכל אחד שיעשה לי את הטובה הזאת.
-
@אבא-לו אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
@MM77 יש לי גירסא של S6310T אם זה עוזר לך אני יכול להביא לך את זה
ודאי שיכול לעזור לי, אשמח אם תעלה לי את זה.
@שמואל-ש אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
אני לא רואה את זה אצלי ב-SYSTEM/APP (-יש לי רוט וסייר רוט) אולי בגלל שזה כשר
האמת שזה מוזר, אולי אני טועה....
-
@אבא-לו אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
@MM77 יש לי גירסא של S6310T אם זה עוזר לך אני יכול להביא לך את זה
ודאי שיכול לעזור לי, אשמח אם תעלה לי את זה.
@שמואל-ש אמר בעזרה | אפליקציית מנהל הורדות:
אני לא רואה את זה אצלי ב-SYSTEM/APP (-יש לי רוט וסייר רוט) אולי בגלל שזה כשר
האמת שזה מוזר, אולי אני טועה....
-
@MM77 אין כזה קובץ יש רק את הקבצים האלו
https://jumbomail.me/j/nHVSvJANTUCTLXJ -
@MM77 אין כזה קובץ יש רק את הקבצים האלו
https://jumbomail.me/j/nHVSvJANTUCTLXJ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות