עזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת
-
אשמח אם מישהו יוכל להעלות לי כזה מערכת הפעלה בקישור ישיר לדרייב או שיפנה אותי לכזה קישור תודה רבה @מישהו12? אולי יש לך כזה דבר אחרי כל החיפושים אחרי מערכות הפעלה?
-
אשמח אם מישהו יוכל להעלות לי כזה מערכת הפעלה בקישור ישיר לדרייב או שיפנה אותי לכזה קישור תודה רבה @מישהו12? אולי יש לך כזה דבר אחרי כל החיפושים אחרי מערכות הפעלה?
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
אשמח אם מישהו יוכל להעלות לי כזה מערכת הפעלה בקישור ישיר לדרייב או שיפנה אותי לכזה קישור תודה רבה @מישהו12? אולי יש לך כזה דבר אחרי כל החיפושים אחרי מערכות הפעלה?
מה הכוונה פחות מגיגה? שהiso שוקל פחות?
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
אשמח אם מישהו יוכל להעלות לי כזה מערכת הפעלה בקישור ישיר לדרייב או שיפנה אותי לכזה קישור תודה רבה @מישהו12? אולי יש לך כזה דבר אחרי כל החיפושים אחרי מערכות הפעלה?
מה הכוונה פחות מגיגה? שהiso שוקל פחות?
@מישהו12 כן
-
@מישהו12 כן
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@מישהו12 כן
אז אולי xp..אבל זה 32 ביט
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@מישהו12 כן
אז אולי xp..אבל זה 32 ביט
@מישהו12 את זה אני יודע אבל אני מחפש 64
-
@מישהו12 את זה אני יודע אבל אני מחפש 64
@שלמה-ווייס היה בתחומים
של ווינדוס סרבר
במדריך של יעקב ישראל לשרת ווינדוס על לינוקס -
@מישהו12 את זה אני יודע אבל אני מחפש 64
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@מישהו12 את זה אני יודע אבל אני מחפש 64
לינוקס, יש גם קרנל של 12 MB
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@מישהו12 את זה אני יודע אבל אני מחפש 64
לינוקס, יש גם קרנל של 12 MB
@בנצי-20 איפה? פשוט הכל חסום לי על המחשב איתו אני משתמש כרגע..
-
@בנצי-20 איפה? פשוט הכל חסום לי על המחשב איתו אני משתמש כרגע..
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@בנצי-20 איפה? פשוט הכל חסום לי על המחשב איתו אני משתמש כרגע..
אתה רוצה בדרייב? איזו הפצה?
-
אשמח אם מישהו יוכל להעלות לי כזה מערכת הפעלה בקישור ישיר לדרייב או שיפנה אותי לכזה קישור תודה רבה @מישהו12? אולי יש לך כזה דבר אחרי כל החיפושים אחרי מערכות הפעלה?
@שלמה-ווייס
יש הרבה כאלו , והם כל הוינדוס PE
יש הרבה בפורום ובדרייב בשמות שונים כגון דיסק הצלה
תבחר כזה ששוקל קצת , יש כ 500 מ''ב. -
@בנצי-20 איפה? פשוט הכל חסום לי על המחשב איתו אני משתמש כרגע..
@שלמה-ווייס זה windowsRE שבנוי מiso מקורי של ווינדוס , שוקל 680 MB
https://drive.google.com/uc?id=16XoL0RIL9RpBJe5U1YevhZDFAo640ZHi&export=download -
@שלמה-ווייס זה windowsRE שבנוי מiso מקורי של ווינדוס , שוקל 680 MB
https://drive.google.com/uc?id=16XoL0RIL9RpBJe5U1YevhZDFAo640ZHi&export=download@בנצי-20 אמר בעזרה | מערכת הפעלה של ווינדוס לא משנה איזה גירסה 64 ביט פחות מגיגה אחת:
@שלמה-ווייס זה windowsRE שבנוי מiso מקורי של ווינדוס , שוקל 680 MB
https://drive.google.com/uc?id=16XoL0RIL9RpBJe5U1YevhZDFAo640ZHi&export=downloadאפשר במגיקוד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות