קבצי השמע לא איכותיים במערכת
-
@שעטנ-ז-ג-ץ לא
אתה מעלה וזה לא עובר המרה אלא אם זה מתאים עובד ואם לא אז לא@A0533057932 אמר בקבצי השמע לא איכותיים במערכת:
@שעטנ-ז-ג-ץ לא
אתה מעלה וזה לא עובר המרה אלא אם זה מתאים עובד ואם לא אז לאוהם לא מפחיתים את הגדול וכדו' פשוט איך שהוא משאירים אותו?
אז זה גם יתפוס להם מקום...
שיעלו את הקובץ MP3 שלי איך שהוא וישאירו אותו ככה... -
@A0533057932 אמר בקבצי השמע לא איכותיים במערכת:
@שעטנ-ז-ג-ץ לא
אתה מעלה וזה לא עובר המרה אלא אם זה מתאים עובד ואם לא אז לאוהם לא מפחיתים את הגדול וכדו' פשוט איך שהוא משאירים אותו?
אז זה גם יתפוס להם מקום...
שיעלו את הקובץ MP3 שלי איך שהוא וישאירו אותו ככה...@שעטנ-ז-ג-ץ הלוואי
אבל יש כמות סיביות שצריך
למה? אני לא יודע -
למעשה מה אתה מציע FTP?
@שמואל האם זה האפשרות היחידה לבעיה שלי?ושוב למה רק אני מתלונן, מה אחרים עושים שלא יורד להם האיכות כ"כ ולא מקבלים דשים שלא שומעים ברור את ההקלטות???
אולי אני עושה משהו בעייתי בקבצים ועל אף שאני שומע אותם מעולה לפ ני ההעלאה - הם לא מתאימים למערכות -
@שעטנ-ז-ג-ץ הלוואי
אבל יש כמות סיביות שצריך
למה? אני לא יודע@A0533057932 אמר בקבצי השמע לא איכותיים במערכת:
@שעטנ-ז-ג-ץ הלוואי
אבל יש כמות סיביות שצריך
למה? אני לא יודעככה זה באסטריסק, אחרת לא ישמעו את הקובץ שלך בטלפון.
-
למעשה מה אתה מציע FTP?
@שמואל האם זה האפשרות היחידה לבעיה שלי?ושוב למה רק אני מתלונן, מה אחרים עושים שלא יורד להם האיכות כ"כ ולא מקבלים דשים שלא שומעים ברור את ההקלטות???
אולי אני עושה משהו בעייתי בקבצים ועל אף שאני שומע אותם מעולה לפ ני ההעלאה - הם לא מתאימים למערכות@שעטנ-ז-ג-ץ אמר בקבצי השמע לא איכותיים במערכת:
למעשה מה אתה מציע FTP?
@שמואל האם זה האפשרות היחידה לבעיה שלי?לא. זה לא משנה, אתה צריך תמיד להמיר ידנית לפורמט הנ"ל.
לא משנה אם תעלה דרך ftp
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות