נעילת יישומים
-
@A0533057932 עכשיו אמרו לי שרק אני יכול לצפות בהעלאות
-
@טכני smart-applock-7.5.2-heb זה שם האפליקציה
מה זה אם לא אפלוק? -
@טכני smart-applock-7.5.2-heb זה שם האפליקציה
מה זה אם לא אפלוק?@A0533057932

זה אפלוק? -
@A0533057932

זה אפלוק? -
@A0533057932

זה אפלוק? -
@צדיק-תמים אפלוק זה לא נראה אפור מרובע?
-
@צדיק-תמים אפלוק זה לא נראה אפור מרובע?
-
@צדיק-תמים נו, אז לא טעיתי!!!!!
דרך אגב, זה באמת אפלי' טובה -
@צדיק-תמים @טכני אחרי שנסיתי הכל
אני יכול להגיד לכם ש-SMART APPLOCK
היא האפליקצייה הכי טובה
וגם ערכתי את השם של האפליקצייה לנעילת יישומים
וגם את האייקון שיניתי לתמונה של מנעול
בקיצור זה אפליקצייה פצצה
אני לא יודע על מה התכוונתם אבל בכל מקרה תודה -
@טכני לא מה שנקרא מנעול
יש שם איזה באג שאי אפשר לנעול אפליקציות
אלא מה שנקרא SMART APPLOCK
כלומר גירסא 7.3 ולא 7.5
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות