שאלה על ניוד קו
-
יש לי קו בסלקום שנאבד לי הסים, אבל יש הפניית שיחה לקו אחר.
כלומר, אני לא יכול להוציא ממנו שיחות אלא רק לקבל.
בנוסף, זה קו טוקמן.
יש לי אפשרות לנייד את המספר הזה??@trump אמר בשאלה על ניוד קו:
יש לי קו בסלקום שנאבד לי הסים, אבל יש הפניית שיחה לקו אחר.
כלומר, אני לא יכול להוציא ממנו שיחות אלא רק לקבל.
בנוסף, זה קו טוקמן.
יש לי אפשרות לנייד את המספר הזה??לגבי זה שהסים נאבד אכן אפשר לנייד בקלות כי אפשרי לאשר ניוד ע"י שיחה נכנסת... לך לחנות שתסדר את זה.
לגבי מה שאמרת שזה טוקמן בעיקרון צריך להטעין את זה ב30 שקל כדי שישתחרר לניוד ואז אפשר לנייד את המספר לחברה אחרת.
השאלה שלי איך יש לך הפניית שיחות בטוקמן? -
@trump אמר בשאלה על ניוד קו:
יש לי קו בסלקום שנאבד לי הסים, אבל יש הפניית שיחה לקו אחר.
כלומר, אני לא יכול להוציא ממנו שיחות אלא רק לקבל.
בנוסף, זה קו טוקמן.
יש לי אפשרות לנייד את המספר הזה??לגבי זה שהסים נאבד אכן אפשר לנייד בקלות כי אפשרי לאשר ניוד ע"י שיחה נכנסת... לך לחנות שתסדר את זה.
לגבי מה שאמרת שזה טוקמן בעיקרון צריך להטעין את זה ב30 שקל כדי שישתחרר לניוד ואז אפשר לנייד את המספר לחברה אחרת.
השאלה שלי איך יש לך הפניית שיחות בטוקמן?@להבין-ולהשכיל אמר בשאלה על ניוד קו:
@trump אמר בשאלה על ניוד קו:
יש לי קו בסלקום שנאבד לי הסים, אבל יש הפניית שיחה לקו אחר.
כלומר, אני לא יכול להוציא ממנו שיחות אלא רק לקבל.
בנוסף, זה קו טוקמן.
יש לי אפשרות לנייד את המספר הזה??לגבי זה שהסים נאבד אכן אפשר לנייד בקלות כי אפשרי לאשר ניוד ע"י שיחה נכנסת... לך לחנות שתסדר את זה.
לגבי מה שאמרת שזה טוקמן בעיקרון צריך להטעין את זה ב30 שקל כדי שישתחרר לניוד ואז אפשר לנייד את המספר לחברה אחרת.
השאלה שלי איך יש לך הפניית שיחות בטוקמן?אם הטוקמן ריק אז אי אפשר לנייד??
ואם זה קו רק של תא קולי??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות