תוכנות כבדות
-
@A0533057932 אם זה מופיע בסרויס אז מופיע לי השם של התכנה עצמה?
@YOLEVI לא מחייב
-
@YOLEVI לא מחייב
@A0533057932 אז יש איזה דרך לדעת למה שייך כל פעולה בסרויס?
-
@A0533057932 אז יש איזה דרך לדעת למה שייך כל פעולה בסרויס?
@YOLEVI לעשות חיפוש אינטרנט על שם סרויס אחרי ם סרויס
-
@YOLEVI לא נתקלתי בתוכנה שדורשת סרוויס (אנידסק לכארוה עובדת גם שאני מכבה)
@A0533057932 אמר בתוכנות כבדות:
@YOLEVI לא נתקלתי בתוכנה שדורשת סרוויס (אנידסק לכארוה עובדת גם שאני מכבה)
WIFREE למשל עובדת בסרוויס אם מכבים אותה שם לא ניתן להתחבר גם לאינטרנט של נטפרי [בauto run זה רק הסמל ]
ועוד הרבה תוכנות
אולי לא הבנתי מה התכוונתלעצם העניין נוקס ובלוסטאקס שהם אימולטורים לאנדרואיד לא מכבידות על המחשב כשהם לא פועלות, (לכל הפחות אם לא הפעלת אותם מאז הפעם האחרונה שאתחלת את המחשב)
-
@A0533057932 אמר בתוכנות כבדות:
@YOLEVI לא נתקלתי בתוכנה שדורשת סרוויס (אנידסק לכארוה עובדת גם שאני מכבה)
WIFREE למשל עובדת בסרוויס אם מכבים אותה שם לא ניתן להתחבר גם לאינטרנט של נטפרי [בauto run זה רק הסמל ]
ועוד הרבה תוכנות
אולי לא הבנתי מה התכוונתלעצם העניין נוקס ובלוסטאקס שהם אימולטורים לאנדרואיד לא מכבידות על המחשב כשהם לא פועלות, (לכל הפחות אם לא הפעלת אותם מאז הפעם האחרונה שאתחלת את המחשב)
@יהודה-12 אני התבלבלתי אם מה שיש בMSCONFIG
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות