עזרה-דרייבר
-
אני מסה להוריד דרייבר לעדכון ביוס של נייח אסוס והוא מוריד לי קובץ RAR בתוכו קובץ המוצג לי כתמונה עם סיומת CAP
דגם H170M-PLUS
אולי זה קובץ לא להתקנה רק לטעינה מהביוס?@K11001100 אמר בעזרה-דרייבר:
אני מסה להוריד דרייבר לעדכון ביוס של נייח אסוס והוא מוריד לי קובץ RAR בתוכו קובץ המוצג לי כתמונה עם סיומת CAP
דגם H170M-PLUS
אולי זה קובץ לא להתקנה רק לטעינה מהביוס?אכן כפי שחשבתי.
אך עדיין לא פתר את בעיית הספק כח https://mitmachim.top/topic/10484/עזרה-ספק-כח?_=1598351981852
מוזר מאוד אשמח לעזרה. -
@K11001100 אמר בעזרה-דרייבר:
אני מסה להוריד דרייבר לעדכון ביוס של נייח אסוס והוא מוריד לי קובץ RAR בתוכו קובץ המוצג לי כתמונה עם סיומת CAP
דגם H170M-PLUS
אולי זה קובץ לא להתקנה רק לטעינה מהביוס?אכן כפי שחשבתי.
אך עדיין לא פתר את בעיית הספק כח https://mitmachim.top/topic/10484/עזרה-ספק-כח?_=1598351981852
מוזר מאוד אשמח לעזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות