לא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן
-
מתחבר כן! אבל לא פותח כלום!! כל דבר שאני נכנסת הכל כאילו או אין אינטרנט או מראה את הפעם האחרונה שפתחתי את האפליקציה (נגיד ג'ימיל)
-
מתחבר כן! אבל לא פותח כלום!! כל דבר שאני נכנסת הכל כאילו או אין אינטרנט או מראה את הפעם האחרונה שפתחתי את האפליקציה (נגיד ג'ימיל)
@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
מתחבר כן! אבל לא פותח כלום!! כל דבר שאני נכנסת הכל כאילו או אין אינטרנט או מראה את הפעם האחרונה שפתחתי את האפליקציה (נגיד ג'ימיל)
עם סים בדקת?
-
@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
מתחבר כן! אבל לא פותח כלום!! כל דבר שאני נכנסת הכל כאילו או אין אינטרנט או מראה את הפעם האחרונה שפתחתי את האפליקציה (נגיד ג'ימיל)
עם סים בדקת?
@1divid
כן, לא עבד. -
@1divid
כן, לא עבד.@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
@1divid
כן, לא עבד.גם סים גם וויפי אז יכול להיות שהבעיה בפון
-
@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
@1divid
כן, לא עבד.גם סים גם וויפי אז יכול להיות שהבעיה בפון
@1divid
כןן, נראה לי שבגלל שהוא ישן. כי נגיד הוואטסאפ שם היה מותקן ואחרי תקופה כבר לא הייתה הרשאה לוואטסאפ לפעול בנייד הזה בגלל שהוא ישן ומאז לא היה בו וואטסאפ -
@1divid
כןן, נראה לי שבגלל שהוא ישן. כי נגיד הוואטסאפ שם היה מותקן ואחרי תקופה כבר לא הייתה הרשאה לוואטסאפ לפעול בנייד הזה בגלל שהוא ישן ומאז לא היה בו וואטסאפ@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
@1divid
כןן, נראה לי שבגלל שהוא ישן. כי נגיד הוואטסאפ שם היה מותקן ואחרי תקופה כבר לא הייתה הרשאה לוואטסאפ לפעול בנייד הזה בגלל שהוא ישן ומאז לא היה בו וואטסאפאבל זה לא משנה כמה הוא ישן
למה הדפדפן לא עובד?(או שאין בו דפדפן) -
יש בו ולא עובד
-
יש בו ולא עובד
-
GT-s5300
סמסונג -
עכשיו הוא נותן לי להיכנס דפדפן אבל לא מצליחה להתקין תעודת אבטחה. לוידעת למה!!
-
@ירושלים-שלי תתיגי את מי שאת עונה לו
למה להתקין תעודת אבטחה? -
עכשיו הוא נותן לי להיכנס דפדפן אבל לא מצליחה להתקין תעודת אבטחה. לוידעת למה!!
@ירושלים-שלי אמר בלא מצליח לגלוש על wi-fi בסמסונג ישן:
עכשיו הוא נותן לי להיכנס דפדפן אבל לא מצליחה להתקין תעודת אבטחה. לוידעת למה!!
איזה סינון?
-
GT-s5300
סמסונג -
@ירושלים-שלי תתיגי את מי שאת עונה לו
למה להתקין תעודת אבטחה?@1divid
שזה אומר??
-
@1divid
שזה אומר??
@ירושלים-שלי שזה אומר אנדרואיד חדש "קנקן ישן מלא חדש" להבדיל...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות