קו סלולארי לטלפון ביתי
-
מה האופציות הקיימות היום?
אני מכיר טלפון DANO שניתן להכניס בו סים, הנייח שלו מחזיק לי כבר הרבה זמן, אך האלחוטי שלו הלך די מהר.
אני מכיר טלולר שהופך כל טלפון לסלולארי - אך החסרון שלו שהוא עובד רק על דור 2 ועולה המון המון - לא מצדיק את ההשקעה. -
@בן-דוד ממליץ על מודם סים.כלומר, מודם שאתה מכניס סים ויוצא לך יציאת טלפון.
יש גם דור 3 וגם 4 אבל זה מתאים רק לסימים לא כשרים לכאורה. -
@שמואל אמר בקו סלולארי לטלפון ביתי:
אבל זה מתאים רק לסימים לא כשרים לכאורה.
צודק לא ציינתי שאני מחפש לכשר....
-
@בן-דוד אמר בקו סלולארי לטלפון ביתי:
צודק לא ציינתי שאני מחפש לכשר....
אם אתה מחפש לכשר תעשה את המספר בx2one ואז זה לא בעיה.
-
@שמואל
אם הוא התכוון לקו טלפון SIP אז מנסיוני יש ל x2one איזה שהוא בעיה עם זה, הם חוסמים את הפורטים האלו. -
@מנדי לא נראה לי שזה מה שהוא רוצה.
הוא רוצה שהקו שלו שעל סים יוכל להתחבר לטלפון בייתי למשל שמתחבר ליציאה כמו של בזק. -
@שמואל אמר בקו סלולארי לטלפון ביתי:
@מנדי לא נראה לי שזה מה שהוא רוצה.
הוא רוצה שהקו שלו שעל סים יוכל להתחבר לטלפון בייתי למשל שמתחבר ליציאה כמו של בזק.צודק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות