שאלה בעריכה וקימפול קובץ IMAGE
-
@שובי מה זה נראה הקובץ ששלחתי יש שם כמה קבצים ואתה צריך לפרק רק את IMAGE
@שלמה-ווייס כן בחרתי רק בקובץ IMAGE

-
@שלמה-ווייס כן בחרתי רק בקובץ IMAGE

@שובי אמר בשאלה בעריכה וקימפול קובץ IMAGE:
@שלמה-ווייס כן בחרתי רק בקובץ IMAGE

אמרת לי שחסום לך הקובץ הזה נכון? אם אתה רוצה אני יכול להעלות לך את הקובץ IMAGE לבד ישיר
-
@שובי אמר בשאלה בעריכה וקימפול קובץ IMAGE:
@שלמה-ווייס כן בחרתי רק בקובץ IMAGE

אמרת לי שחסום לך הקובץ הזה נכון? אם אתה רוצה אני יכול להעלות לך את הקובץ IMAGE לבד ישיר
@שובי השגיאה אומרת שאיזה תהליךמשתמש כרגע באותו קובץ ולכן א"א לפרק (מוזר...) בכל אוםן אולי באמת תעלה לפה ואנסה לעשות משהו
-
@שובי השגיאה אומרת שאיזה תהליךמשתמש כרגע באותו קובץ ולכן א"א לפרק (מוזר...) בכל אוםן אולי באמת תעלה לפה ואנסה לעשות משהו
@שלמה-ווייס תודה ענקית!!
rm495__07.95.image_mena_b_red -
@שלמה-ווייס תודה ענקית!!
rm495__07.95.image_mena_b_red@שובי ממש סליחה אצלי שגיאה אחרת שהקובץ שגוי....
-
@שלמה-ווייס תודה ענקית!!
rm495__07.95.image_mena_b_red@שובי אולי לא עלה נכון?!
-
@שובי אולי לא עלה נכון?!
@שלמה-ווייס אמר בשאלה בעריכה וקימפול קובץ IMAGE:
@שובי אולי לא עלה נכון?!
לא נראה לי אבל אני יכול לנסות מחדש.
ואגב אני יכול להעלות לך את זה דרך גוגל דרייב או שזה חסום לך? -
@שלמה-ווייס אמר בשאלה בעריכה וקימפול קובץ IMAGE:
@שובי אולי לא עלה נכון?!
לא נראה לי אבל אני יכול לנסות מחדש.
ואגב אני יכול להעלות לך את זה דרך גוגל דרייב או שזה חסום לך?@שובי פתוח
-
@שובי פתוח
-
@שובי פתוח
@שלמה-ווייס V7.97 גם מועיל? אני מתכוין אם אני יכול לצרוב עם V7.97?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות