עזרה חיבור wi-fi
-
@ירושלמיי לפעמים זה לא אומר כלום אבל אם באמת לא עובד כנראה שצריך לאפס כרטיס רשת
-
@שלמה-ווייס איך עושים כזה דבר איפוס רשת
-
@שלמה-ווייס איך עושים כזה דבר איפוס רשת
@ירושלמיי תיכנס להגדרות רשת ותראה כפתור איפוס
-
@שלמה-ווייס >לפעמים זה לא אומר כלום
כן הענייין שהחיבור נההיה איטי
-
@שלמה-ווייס >לפעמים זה לא אומר כלום
כן הענייין שהחיבור נההיה איטי
@ירושלמיי לא בטוח שקשור כי ההודעה הזאת אומרת שאין אינטרנט ואתה רואה שיש אבל שוב נסה איפוס
-
@ירושלמיי אני לא חושב שמה שנכון זה להסתכל על "ללא חיבור" כל עוד שאתה לא יודע מה הבעיה..
תפתח דפדפן ותתחיל לגלוש , עובד?? מה הבעיה??
לא עובד?? מה התקלה??
"החיבור אנו פרטי" - חסר אישור אבטחה
"אין גישה לרשת" זה יכול להיות הרבה דברים... דבר ראשון הייתי עושה " פתור בעיות" ואח"כ אם לא עובד תעלה צילום מסך ונשתדל לעזור לך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
