עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
@שרולי אז מה אני יכול לעשות אצל מי אפשר לעדכן גירסא?
-
@שרולי אז מה אני יכול לעשות אצל מי אפשר לעדכן גירסא?
@א-חסידישע-בחור
תברר אצל מי שקנית.. אמור לתת לך אחריות ולעדכן לך גירסא בחינם!
(בפרט אם יש לך באגים!) -
@M-H-B אתה יודע אולי איפה אפשר לעדכן גירסא בירושלים?
-
תודה לכולם על המשוב
בעניין האפליקציות שלא יורדות כנראה הקישורים לשרת לא תקינים אני אבדוק ואעדכן.
בעניין הקיפ כנראה גירסת האפליקציה לא מתאימה אני אחפש אחת אחרת ואעדכן.
ובעניין זה שהתלונן שלא עובד לא האנגאוטס וכו, פשוט תעשה עידכון קושחה דרך החנות.
בכל מקרה תודה על הערנות, בזכותכם אנחנו משתפרים.
חג שמח ! -
m-h-b@ תודה רבה שטרחת לענות לי. רק רציתי לשאול האם אפשר לעשות צילום מסך בגירסא הנל?
-
יצא עידכון בחנות לחנות אפליקציות עצמה מספר 378 שבו תוקנו כל הבאגים האפשריים וכן כל האפליקציות עברו לשרת הרבה יותר מהיר כולל כל תהליך ההתקנה כל מה שצריך לעשות זה לעדכן דרך החנות עצמה.
בשבוע הקרוב יצא עידכון כפוי לכלל המשתמשים ולאחמ"כ יעלה מספר אפליקציות חשובות כגון כל הבנקים בישראל ועוד הפתעות...@M-H-B אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
יצא עידכון בחנות לחנות אפליקציות עצמה מספר 378 שבו תוקנו כל הבאגים האפשריים וכן כל האפליקציות עברו לשרת הרבה יותר מהיר כולל כל תהליך ההתקנה כל מה שצריך לעשות זה לעדכן דרך החנות עצמה.
בשבוע הקרוב יצא עידכון כפוי לכלל המשתמשים ולאחמ"כ יעלה מספר אפליקציות חשובות כגון כל הבנקים בישראל ועוד הפתעות...ומה עם ההפתעות.......???? מתי זה יתעדכן????
-
@M.H.B תודה אחי על העדכונים למרות שזה בחול המועד ובעיקר על הלוח שנה שהוא מאוד נח בעיקר בגירסה שיש לי שהלוח העברי עם הבאג ממש תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות