עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
@moshep האם אתה יודע האם בגירסה הזאת מותקן כבר תעודות אבטחה של נטפרי ויהיה אפשר להשתמש בסים של נטפרי לוויז ומייל?
-
@ד-מ אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep מתי יהיה אפשר לעדכן גירסה ישנה 3.1 של בוסקילה @M-H-B בשליטה מרחוק כמו שלום כהן ?
א"א ולא יהיה אפשר.
תצטרך לבוא לעדכן פיזית.
אפשר חלק לעדכן אונליין, כמו אצל שלום כהן, אבל לא ברמה של מגרסא 3.1 ל7...
שינו שם יותר מידי דברים.@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
בנתיים לא ידוע לי על צפי לכזה דבר.
לי אמר (אתה יודע מי...) שאפשר אבל לא בכזה פער.
-
@ד-מ אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep מתי יהיה אפשר לעדכן גירסה ישנה 3.1 של בוסקילה @M-H-B בשליטה מרחוק כמו שלום כהן ?
א"א ולא יהיה אפשר.
תצטרך לבוא לעדכן פיזית.
אפשר חלק לעדכן אונליין, כמו אצל שלום כהן, אבל לא ברמה של מגרסא 3.1 ל7...
שינו שם יותר מידי דברים.@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
בנתיים לא ידוע לי על צפי לכזה דבר.
לי אמר (אתה יודע מי...) שאפשר אבל לא בכזה פער.
-
@מישהו12 היי איך יוצרים קשר עם M.H.B?
יש מצב שיוסיפו אפליקציות כמו BIT?
יש לי גרסה 6.2.1 יצא גרסה יותר חדשה?
@uman777 איני צוות התמיכה של MHB.
בנוגע לשאר@uman777 אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
יש מצב שיוסיפו אפליקציות כמו BIT?
לא יודע.
@uman777 אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
יש לי גרסה 6.2.1 יצא גרסה יותר חדשה?
כן, 7.0
-
@uman777 איני צוות התמיכה של MHB.
בנוגע לשאר@uman777 אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
יש מצב שיוסיפו אפליקציות כמו BIT?
לא יודע.
@uman777 אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
יש לי גרסה 6.2.1 יצא גרסה יותר חדשה?
כן, 7.0
-
@ד-מ אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
@moshep מתי יהיה אפשר לעדכן גירסה ישנה 3.1 של בוסקילה @M-H-B בשליטה מרחוק כמו שלום כהן ?
א"א ולא יהיה אפשר.
תצטרך לבוא לעדכן פיזית.
אפשר חלק לעדכן אונליין, כמו אצל שלום כהן, אבל לא ברמה של מגרסא 3.1 ל7...
שינו שם יותר מידי דברים.@moshep אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
בנתיים לא ידוע לי על צפי לכזה דבר.
לי אמר (אתה יודע מי...) שאפשר אבל לא בכזה פער.
@מישהו12 אגב לא צריך דווקא ללכת לשם כדי לעדכן...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות