האם יש אפשרות שיהיה sms לפלא' כשר
-
@qwq אתה בגולן? איך מקבלים הודעות חינם??

-
@qwq אתה בגולן? איך מקבלים הודעות חינם??

@ירושלים-שלי לא אני לא בגולן
-
@ירושלים-שלי לא אני לא בגולן
@qwq אז במה??
איך אתה שולח sms? יש לך מספר כשר?
-
@qwq אז במה??
איך אתה שולח sms? יש לך מספר כשר?
@ירושלים-שלי הוא אמר שהוא שולח. לא מקבל
-
@ירושלים-שלי הוא אמר שהוא שולח. לא מקבל
@YYonatan אתה שולח דרך המכשיר עצמו או דרך ימות המשיח?
-
@YYonatan אתה שולח דרך המכשיר עצמו או דרך ימות המשיח?
@ירושלים-שלי בימות יש כזאת אופציה ?
-
@ירושלים-שלי בימות יש כזאת אופציה ?
-
@ירושלים-שלי מה המספר של המערכת ?
-
@ירושלים-שלי מה המספר של המערכת ?
@YYonatan חסומה לכשרים. עדיין אתה צריך??
-
@YYonatan חסומה לכשרים. עדיין אתה צריך??
@ירושלים-שלי לא יעזור לי
-
@YYonatan היום כבר יש ניתוב שיחות לימות המשיח אתה צריך את המספר של הניתוב שיחות ומזה אתה יכול להתקשר לכל קו
והמספר הוא0773136797 -
@qwq אמר בהאם יש אפשרות שיהיה sms לפלא' כשר:
@YYonatan היום כבר יש ניתוב שיחות לימות המשיח אתה צריך את המספר של הניתוב שיחות ומזה אתה יכול להתקשר לכל קו
והמספר הוא0773136797המספר לא עובד בכשרים.
-
@שאול-נ-י זה כבר יותר מסובך אבל לי יש דרך איזה קו ניתוב שיחות אולי אחד יסביר באמת איך עושים מספר לניתוב שיחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות