העברה מהורדות לדיסק אונקי
-
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??חפש קצת בהגדרות אני בטוח שתמצא
-
@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??חפש קצת בהגדרות אני בטוח שתמצא
-
-
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים?? -
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים?? -
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??כמו שציינו לפני רגע יש- אבל אאל"ט צריך גם מקום במחשב בשביל המטמון של ההורדה [אני לא זוכר בדיוק ואני מאמין שעוש רגע מישהו יגיב ויאמר אם זה נכון או לא- או שפשוט תנסה ותעדכן]
בהצלחה -
@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??כמו שציינו לפני רגע יש- אבל אאל"ט צריך גם מקום במחשב בשביל המטמון של ההורדה [אני לא זוכר בדיוק ואני מאמין שעוש רגע מישהו יגיב ויאמר אם זה נכון או לא- או שפשוט תנסה ותעדכן]
בהצלחה@MERS אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??כמו שציינו לפני רגע יש- אבל אאל"ט צריך גם מקום במחשב בשביל המטמון של ההורדה [אני לא זוכר בדיוק ואני מאמין שעוש רגע מישהו יגיב ויאמר אם זה נכון או לא- או שפשוט תנסה ותעדכן]
בהצלחהמגה בייטים בודדים בכל פעם, לא ממש משמעותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

