צריבת J4 אחרי הסרת רימון
-
-
-
@שלמה-ו לעצלנים שבינינו בשביל להגיע לריקברי או למצב הורדה
יש סקריפט מוכן@yos אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
@שלמה-ו לעצלנים שבינינו בשביל להגיע לריקברי או למצב הורדה
יש סקריפט מוכןכדי להוריד צריך הרשאת גישה
-
@yos אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
@שלמה-ו לעצלנים שבינינו בשביל להגיע לריקברי או למצב הורדה
יש סקריפט מוכןכדי להוריד צריך הרשאת גישה
-
@אלי-TZA מוזר זה אמור לעלות עם כל הכיתוב
אבל הוא כותב ללחוץ על מקש הווליום העליון ועל מקש ההפעלה למשך 7 שניות בהפעלת המכשיר מחדש תנסה ככה -
@שלמה-ו אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
אבל הוא כותב ללחוץ על מקש הווליום העליון ועל מקש ההפעלה למשך 7 שניות בהפעלת המכשיר מחדש תנסה ככה
הדליק את המכשיר למצב הרגיל.
-
@שלמה-ו אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
כדרך אגב איזה הגנה של רימון הייתה שם?
של נטספארק?לא בדקתי, נאמר לי שרימון ברמה נמוכה.
@שלמה-ו אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
לא יודע מוזר
אולי בגלל שלא ביטלתי נעילת OEM או שעדיין זה לא קשור?
-
@שלמה-ו אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
כדרך אגב איזה הגנה של רימון הייתה שם?
של נטספארק?לא בדקתי, נאמר לי שרימון ברמה נמוכה.
@שלמה-ו אמר בצריבת J4 אחרי הסרת רימון:
לא יודע מוזר
אולי בגלל שלא ביטלתי נעילת OEM או שעדיין זה לא קשור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
