מחשב שנדלק על מצב בטוח
-
@ירושלמיי אמר במחשב שנדלק על מצב בטוח:
@a-y-f סקריפט שביאו כאן
תפעיל את הסקריפט עוד פעם אולי זה יעזור:
מצב בטוח.bat -
@יוסי-מחשבים זה הדליק אותו על מצב בטוח עשיתי את זה פעמיים ונראה שכוייח
-
@ירושלמיי אמר במחשב שנדלק על מצב בטוח:
@a-y-f סקריפט שביאו כאן
תפעיל את הסקריפט עוד פעם אולי זה יעזור:
מצב בטוח.bat@יוסי-מחשבים לא עזר מה עושים !!
-
@a-y-f אמר במחשב שנדלק על מצב בטוח:
@ירושלמיי תלחץ WIN + R ותקליד בתיבה - msconfig - ובלשונית boot תוריד את הוי מsafe mode
@ירושלמיי תנסה עכשיו את מה שאמר @a-y-f
@רבא אמר במחשב שנדלק על מצב בטוח:
@a-y-f אמר במחשב שנדלק על מצב בטוח:
@ירושלמיי תלחץ WIN + R ותקליד בתיבה - msconfig - ובלשונית boot תוריד את הוי מsafe mode
@ירושלמיי תנסה עכשיו את מה שאמר @a-y-f
הוא העלה צילום מסך שזה כלל לא מסומן לו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

