תוכנות אדובי בעברית
-
האם יש אינדזיין בעברית?
כמו כן לאילו מוצרים נוספים של אדובי יש תרגום לעברית (מלבד פוטושופ)?
@שמואל , מתייג אותך (בתור מעלה המדריכים של אדובי...
)@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
בתור מעלה המדריכים של אדובי
רק לקחתי הכל מירון.
אחן לי שמץ של מושג וגם לא התקנתי את כל התוכנות -
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
-
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
או שתקח מכאן!
-
ח"ו זה לא היה משהו אישי... פשוט אני לא נמצא כעת על המחשב האישי שלי, והקובץ לא בידי. פשוט וברור שהייתי מעלה זאת לטובת כולם! בשביל זה אני כאן!
אבל בהחלט קרדיט ל@אליצפן שברוב בקיאותו הוכיח ש@שמואל המנהל היקר שלנו העלה זאת כבר לפורום. -
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום
איפה יש את התוסף לאינדיזיין? תודה
-
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום
איפה??
-
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום
איפה??
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום
איפה??
-
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום
איפה??
-
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
https://karanpc.com/adobe-indesign-cc-2019-free-download/
CCMaker.exe
(הורדת והתקנת תוכנות אדובי ללא פריצה) -
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
https://karanpc.com/adobe-indesign-cc-2019-free-download/
CCMaker.exe
(הורדת והתקנת תוכנות אדובי ללא פריצה)@יוסי-מחשבים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
https://karanpc.com/adobe-indesign-cc-2019-free-download/
CCMaker.exe
(הורדת והתקנת תוכנות אדובי ללא פריצה)לא הבנתי, כתוב שזה עובד רק על של ירון, לא?
-
@יוסי-מחשבים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
https://karanpc.com/adobe-indesign-cc-2019-free-download/
CCMaker.exe
(הורדת והתקנת תוכנות אדובי ללא פריצה)לא הבנתי, כתוב שזה עובד רק על של ירון, לא?
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@יוסי-מחשבים ואיפה התוכנה עצמה?
https://karanpc.com/adobe-indesign-cc-2019-free-download/
CCMaker.exe
(הורדת והתקנת תוכנות אדובי ללא פריצה)לא הבנתי, כתוב שזה עובד רק על של ירון, לא?
לא נראה לי, הוא זה שיצר את הקובץ ותו לא.
-
ירון הכין תוסף עברית לאינדיזיין ולפוטושופ 2019, את התוסף לאינדיזיין יש פה בפורום, ואם אתה מעונין לתוסף הפוטושופ פנה אלי, ואני אשלח לך. שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
@יוסי-מחשבים,
@משתמש-מקצוען אמר בתוכנות אדובי בעברית:שים לב: שהתוספים פועלים רק על ההתקנות של ירון!
-
מנסיון שלי עם כל התוספות האלה שהופכים לעברית בתוכנות הנ"ל
ישנם כל מיני באגים למיניהם החל מקריסה של התוכנה אחרי לחיצה באיזה תפריט כל שהו, וכלה בשיבוש החומר.מנסיון!!!!!
-
@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@בן-דוד נכון. אבל אין מה לעשות...

דוקא יש מה לעשות
מי שמאוד מתקשה באנגלית, יכול להתקין 2 גירסאות של תוכנה
נניח להתקין InDesign 2020 אנגלית ולעבוד עליו
ובמקביל להתקין 2019 עם התרגום, וכשנתקעים "להציץ" במתורגם
גם תעבדו על 2020 וגם תצברו נסיון על התפריט דרך ה2019 המתורגם. -
האם יש אינדזיין בעברית?
כמו כן לאילו מוצרים נוספים של אדובי יש תרגום לעברית (מלבד פוטושופ)?
@שמואל , מתייג אותך (בתור מעלה המדריכים של אדובי...
)@צדיק-תמים אמר בתוכנות אדובי בעברית:
@שמואל , מתייג אותך (בתור מעלה המדריכים של אדובי... )
נראה לי ש @משתמש-מקצוען הוא מעלה המדריכים של אדובי
https://mitmachim.top/post/9363
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות