קבלת sms בלי סים, אפשרי?דחוווווווף!!!
-
@מה-הבעיה אמר בקבלת sms בלי סים, אפשרי?:
האם יש אפשרות לקבל sms באמולטור אנדרואיד על המחשב למספר שלי?
אני חושב ששייך גם דרך מימשוק של הפלא' ל'פלאפון שלי' בווינדוס [מעולם לא יצא לי להשתמש בזה אבל אני מאמין שיש שם פונקציה כזו]
בהצלחה -
@מה-הבעיה אמר בקבלת sms בלי סים, אפשרי?:
@MERS אני מדבר על מספר כשר
אני לא חושב שיש אופציה- כי זה יהיה חייב לעבור באיזה שלב דרך המפעיל הסלולארי ושם זה אמור להיחסם [אא"כ זה משהו שעובר גם בכשר (תלוי במפעיל וכו') ורק המכשיר שלך לא קולט אז צריך אחר וכו']
בהצלחה -
@מה-הבעיה אמר בקבלת sms בלי סים, אפשרי?:
@MERS אני מדבר על מספר כשר
אני לא חושב שיש אופציה- כי זה יהיה חייב לעבור באיזה שלב דרך המפעיל הסלולארי ושם זה אמור להיחסם [אא"כ זה משהו שעובר גם בכשר (תלוי במפעיל וכו') ורק המכשיר שלך לא קולט אז צריך אחר וכו']
בהצלחה -
@מה-הבעיה אמר בקבלת sms בלי סים, אפשרי?:
@MERS אולי זה כמו ווטסאפ שבאמולטור עובד על מספר כשר..אשמח אם יש למישהו מידע בענין..
לא מבין בעניין כלל- ואדרבה תעדכן אותי אם יצא מזה משהו כי אני כרגע עומד לקנות טוקמן ל"כ כדי לקבל סמסים לאימות וזה יחסוך לי הרבה כאב ראש
-
@מה-הבעיה אמר בקבלת sms בלי סים, אפשרי?:
@MERS אולי זה כמו ווטסאפ שבאמולטור עובד על מספר כשר..אשמח אם יש למישהו מידע בענין..
לא מבין בעניין כלל- ואדרבה תעדכן אותי אם יצא מזה משהו כי אני כרגע עומד לקנות טוקמן ל"כ כדי לקבל סמסים לאימות וזה יחסוך לי הרבה כאב ראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות