המכשיר נפל ולא מגיב
-
@אשדודי כל חנות תעשה לך את זה
רק שבחנות של שיאומי לא נראה לי שהגיע להם את החלקים למכשיר הזה.
תנסה בחניות בב"ב.@אהרלה-המעצב לא ישימו לי איזה מסך סיני לא יודע ...פעם בנוקיה208 שמו לי מסך עם גוון ורוד עדין אין מצב שזה יקרה גם בשיואמי בחנות רגילה??
-
@אהרלה-המעצב לא ישימו לי איזה מסך סיני לא יודע ...פעם בנוקיה208 שמו לי מסך עם גוון ורוד עדין אין מצב שזה יקרה גם בשיואמי בחנות רגילה??
@אשדודי לא אחי זה לא טלפון אם וותק,
זה טלפון חדש עוד לא הצליחו להוציא לו זיופים. -
@אשדודי לא אחי זה לא טלפון אם וותק,
זה טלפון חדש עוד לא הצליחו להוציא לו זיופים.@אהרלה-המעצב
תודה אחי על כל העזרה עזרתה לי המון -
@אהרלה-המעצב
תודה אחי על כל העזרה עזרתה לי המון@אשדודי בשמחה
שמחתי לעזור.
בהצלחה. -
@אשדודי לא אחי זה לא טלפון אם וותק,
זה טלפון חדש עוד לא הצליחו להוציא לו זיופים.@אהרלה-המעצב שומע אחי החלפתי מסך והוא עם גוון צהוב השוותי אותו למכשיר שיש לי וזה ממש שונה בקטע גרוע ככה זה אמור להיות ?? או שזה אמור להיות אותו דבר
-
@אהרלה-המעצב שומע אחי החלפתי מסך והוא עם גוון צהוב השוותי אותו למכשיר שיש לי וזה ממש שונה בקטע גרוע ככה זה אמור להיות ?? או שזה אמור להיות אותו דבר
@אשדודי תחזור לאיפה שהחליף לך ותגיד לו זאת
זה אמור להיות בדיוק כמו שהיה
אלא אם כן נדפק לך משהן שם בפנים .אבל לא נראה לי תחזור אליו
בדחיפות . -
@אשדודי תחזור לאיפה שהחליף לך ותגיד לו זאת
זה אמור להיות בדיוק כמו שהיה
אלא אם כן נדפק לך משהן שם בפנים .אבל לא נראה לי תחזור אליו
בדחיפות .@אהרלה-המעצב תודה אחי אני יחזור אליו . אבל שאלתי ואמרו לי שאותו דבר בדיוק לא יהיה אלא הבהירות יותר כהה
-
@אהרלה-המעצב תודה אחי אני יחזור אליו . אבל שאלתי ואמרו לי שאותו דבר בדיוק לא יהיה אלא הבהירות יותר כהה
@אשדודי את מי שאלת ?
-
@אשדודי את מי שאלת ?
@אהרלה-המעצב אני אישית החלפתי כמה מסכים וכמו חדש
-
@אהרלה-המעצב אני אישית החלפתי כמה מסכים וכמו חדש
@אהרלה-המעצב תודה אחי אני יחפש
-
@אהרלה-המעצב תודה אחי אני יחפש
@אשדודי מה תחפש??
-
@אשדודי מה תחפש??
@אהרלה-המעצב חנות באשדוד שמחליפים מסכים כמו בני אדם....
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות