תקלה באפליקציית ניווט
-
אני מתקין את האליקצית הניווט שנקראית Sygic ויש אח''כ אני נכנס אליה והחלון שנפתח זה החלון המופיע בצילום מסך, מה עושים??

-
אני מתקין את האליקצית הניווט שנקראית Sygic ויש אח''כ אני נכנס אליה והחלון שנפתח זה החלון המופיע בצילום מסך, מה עושים??

@ירושלים-שלי אמר בתקלה באפליקציית ניווט:
אני מתקין את האליקצית הניווט שנקראית Sygic ויש אח''כ אני נכנס אליה והחלון שנפתח זה החלון המופיע בצילום מסך, מה עושים??

תעשה הסר התקנה ותתקין עוד פעם
-
עשיתי, לא עזר
-
עשיתי, לא עזר
-

-
@ירושלים-שלי איזה פלאפון זה?[כשר?] אנדרואיד
-
אנדרואיד Huawei
-
אנדרואיד Huawei
@ירושלים-שלי אמר בתקלה באפליקציית ניווט:
אנדרואיד Huawei
https://m.apkpure.com/sygic-–-offline-maps-navigation/com.sygic.aura
תנסה להוריד מפה את הגירסא שאתה צריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות