העם יש אפשרות לעשות במייל פקס
-
כאילו לעשות את המייל פקס
-
@בן-אדם-טוב יש אפשרות במערכות של ימות המשיח להגדיר אותו כקבלת פקס למייל.
תסתכל כאן.
לקבלת מספר תתקשר ל0773137770 שלוחה 3 ותקבל קו, אם אתה רוצה גם פתוח לכשרים, בשלוחה 11 בעלות של 10 ש"ח.@11mot אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
@בן-אדם-טוב יש אפשרות במערכות של ימות המשיח להגדיר אותו כקבלת פקס למייל.
תסתכל כאן.
לקבלת מספר תתקשר ל0773137770 שלוחה 3 ותקבל קו, אם אתה רוצה גם פתוח לכשרים, בשלוחה 11 בעלות של 10 ש"ח.זה חדש הפתוח לכשרים או זה פשוט לשלוח לוועדת הרבנים
-
@מה-הבעיה תודה רבה
-
@11mot אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
@בן-אדם-טוב יש אפשרות במערכות של ימות המשיח להגדיר אותו כקבלת פקס למייל.
תסתכל כאן.
לקבלת מספר תתקשר ל0773137770 שלוחה 3 ותקבל קו, אם אתה רוצה גם פתוח לכשרים, בשלוחה 11 בעלות של 10 ש"ח.זה חדש הפתוח לכשרים או זה פשוט לשלוח לוועדת הרבנים
@מנחם-ציון בשלוחה 11 זה פתוח גם בלי לשלוח לוועדת הרבנים.
-
@מנחם-ציון בשלוחה 11 זה פתוח גם בלי לשלוח לוועדת הרבנים.
@11mot אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
@מנחם-ציון בשלוחה 11 זה פתוח גם בלי לשלוח לוועדת הרבנים.
ואז יחסמו לי את זה אחרי חודש?
-
@11mot אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
@מנחם-ציון בשלוחה 11 זה פתוח גם בלי לשלוח לוועדת הרבנים.
ואז יחסמו לי את זה אחרי חודש?
@מנחם-ציון אם תשגע אנשים עם צינתוקים וכדו', יחסמו לך את זה הרבה יותר מהר, אם לא, אז מסתבר שלא יחסמו, הם צריכים הלשנה כדי לחסום.
-
@מנחם-ציון אם תשגע אנשים עם צינתוקים וכדו', יחסמו לך את זה הרבה יותר מהר, אם לא, אז מסתבר שלא יחסמו, הם צריכים הלשנה כדי לחסום.
-
אפשר לעשות את כל זה דרך המחשב?
-
אפשר לעשות את כל זה דרך המחשב?
@בן-אדם-טוב אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
אפשר לעשות את כל זה דרך המחשב?
אי אפשר לפתוח קו דרך המחשב! רק לערוך וכו אפשר
-
@בן-אדם-טוב אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
אפשר לעשות את כל זה דרך המחשב?
אי אפשר לפתוח קו דרך המחשב! רק לערוך וכו אפשר
@מנחם-ציון אבל בכשרים זה עולה כסף
-
@מנחם-ציון אבל בכשרים זה עולה כסף
@בן-אדם-טוב אמר בהעם יש אפשרות לעשות במייל פקס:
@מנחם-ציון אבל בכשרים זה עולה כסף
האתר אפשר לשלם דרך הטלפון זה חלק מהשירותים שהם מציעים אבל לא יודע לגבי הפתוחים לכשר תבדוק באתר או תתקשר 0773137770 או 0773137777(כשר)
-
אפשר לעשות את כל זה דרך המחשב?
@בן-אדם-טוב אם אתה רוצה לפתוח קו דרך המחשב, אפשרי במסר אבל זה חסום לכשרים.
כל ההגדרות הנוספות אפשרי רק דרך האתר לניהול המערכת שלהם.
(חוץ מפתיחת קו פתוח לכשרים ב--10 ש"ח שום דבר לא עולה כסף.) -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות