הקובץ לביטול מקש האפס
-
איך אפשר לשלוח קבצים דרך אנדרואיד?
-
איך אפשר לשלוח קבצים דרך אנדרואיד?
@המביט-לארץ הנה קובץ ל-208.
אם זה עובד תעדכן ואוסיף את זה למדריך... (ותתן לייק... זה לא כזה קל לערוך דבר כזה..
)
variant_defaults.wbxml -
@המביט-לארץ הנה קובץ ל-208.
אם זה עובד תעדכן ואוסיף את זה למדריך... (ותתן לייק... זה לא כזה קל לערוך דבר כזה..
)
variant_defaults.wbxml -
@אלישי
תודה אבל נראה שלא ערכת אותו טוב עדיין מופיע אינטרנט באפס -
@המביט-לארץ בכשר לגמרי מופיע משהו ב-0?
-
@המביט-לארץ בכשר לגמרי מופיע משהו ב-0?
-
@המביט-לארץ בכשר לגמרי מופיע משהו ב-0?
-
@אלישי ובסי 2 מופיע משהו.?
-
@המביט-לארץ ב-C2 הכשר מוועדת הרבנים מופיע מכשיר C2 בגירסה הכשרה במקום הגדרות אינטרנט לא חוקיות או משהו כזה (זה ס"ה שינוי ב-PPM ולא שינוי ב-IMAGE).. ב-208 לא נגעו כלל ב-PPM ולכן מופיע ההודעה האורגינלית...
-
@המביט-לארץ הנה קובץ ל-208.
אם זה עובד תעדכן ואוסיף את זה למדריך... (ותתן לייק... זה לא כזה קל לערוך דבר כזה..
)
variant_defaults.wbxml@אלישי אמר בהקובץ לביטול מקש האפס:
@המביט-לארץ הנה קובץ ל-208.
אם זה עובד תעדכן ואוסיף את זה למדריך... (ותתן לייק... זה לא כזה קל לערוך דבר כזה..
)
variant_defaults.wbxml

אולי תסביר לנו איך ערכת את קובץ הקושחה? -
@אלישי אמר בהקובץ לביטול מקש האפס:
@המביט-לארץ הנה קובץ ל-208.
אם זה עובד תעדכן ואוסיף את זה למדריך... (ותתן לייק... זה לא כזה קל לערוך דבר כזה..
)
variant_defaults.wbxml

אולי תסביר לנו איך ערכת את קובץ הקושחה? -
@משה כהן סתם לידעה הקובץ הזה לא עזר (אבל כמובן שמגיע ל@אלישי המון תודה על העזרה!!)
@המביט-לארץ אמר בהקובץ לביטול מקש האפס:
@משה כהן סתם לידעה הקובץ הזה לא עזר (אבל כמובן שמגיע ל@אלישי המון תודה על העזרה!!)
במקרה הזה בנתיים לא, סומך על אלישי שימצא תפתרון..
אבל תמיד טוב לדעת -
@Yair אמר בהקובץ לביטול מקש האפס:
@Men770 זה בעייתי קצת.
לא הבנתי.
שאלתי בשביל מה צריך HEX EDITOR: בשביל לערוך WBXML או בשביל הקושחה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
