העברת נתונים ממחשב ישן
-
שלום
מה הדרך הנכונה והטובה ביותר להעביר נתונים ממחשב ישן לחדש.
חיברתי את הדיסק קשיח הישן לחדש. בשביל להעיבר
הוא מבקש הרשאות ולוקח לו הרבה זמן להחיל את ההרשאות החדשות.
כמו כן מה עושים עם כל הגופנים?
איך מתקינים אותם מחדש
תודה רבה@שער-השמים גופנים מעתיקים את תיקיית פונט
והרשאות הוא מבקש פעם אחת לוקח זמן (אפילו הרבה) וזהו
יתכן שדרך לינוקס זה יהיה יותר מהיר -
@שער-השמים אמר בהעברת נתונים ממחשב ישן:
הגופנים יהיו טובים גם לתוכנות אדובי?
או שזה צריך התקנה מיוחדת?למה לא כל מה שמותקן במחשב זה גם לאדובי
-
שלום
מה הדרך הנכונה והטובה ביותר להעביר נתונים ממחשב ישן לחדש.
חיברתי את הדיסק קשיח הישן לחדש. בשביל להעיבר
הוא מבקש הרשאות ולוקח לו הרבה זמן להחיל את ההרשאות החדשות.
כמו כן מה עושים עם כל הגופנים?
איך מתקינים אותם מחדש
תודה רבה@שער-השמים אמר בהעברת נתונים ממחשב ישן:
שלום
מה הדרך הנכונה והטובה ביותר להעביר נתונים ממחשב ישן לחדש.
חיברתי את הדיסק קשיח הישן לחדש. בשביל להעיבר
הוא מבקש הרשאות ולוקח לו הרבה זמן להחיל את ההרשאות החדשות.
כמו כן מה עושים עם כל הגופנים?
איך מתקינים אותם מחדש
תודה רבהיש איזו תכנה של לנובו להעברת תוכן מהמחשב החדש לישן- לא ניסיתי מעולם ואין לי מושג מה הרמה שלה
בהצלחה -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות