המקרה המוזר של פרטנר



  • הצטרפתי לאחרונה לפרטנר. נתתי את כתובת המגורים(ובכוונה לא נתתי מייל כדי שלא ליתן מקום לטעות) לשליחת חשבונית ,ביקשתי במפורש(למרות מחאות הנציג על בזבוז הנייר והכחדת היערות שנוגעים לליבו) שישלחו את החשבונית מודפסת לכתובת ו-חיכיתי...
    משלא הגיע התקשרתי לשאול איה החשבונית?
    התברר ששום חשבונית לא נשלחה כי במערכת לא היה מצויין שאני מעוניין בחשבונית אז ברירת המחדל היא לא לשלוח חשבונית כלל.
    בנוסף כתובת המגורים הייתה שגויה. סברתי תקלה ועדכנתי והמשכתי לחכות.

    משבוששה החשבונית להגיע נכנסתי לחשבון באתר וגיליתי ששתי התקלות חזרו על עצמם.
    כלומר כתובת שגויה ואין דרישה לחשבונית בדואר.
    עידכנתי בעצמי את הכתובת ואת הדרישה לחשבונית ואני מחכה.

    ואני שואל:האם רק אצלי נציגי פרטנר מתעקשים למנוע את שליחת החשבונית בדואר?
    האם יש להם תגמול על זה?

    ואןלי אני מגזים וזו רק תקלה שחזרה על עצמה במקרה?



  • @jack גם אני כבר 4 שנים אצלם במקרה שלי הם עבבו אותי בלי כלום
    כול שיחה איתם
    "אין שום בעיה אנחנו שולחים " ובסוף גורינשטטטט



  • @ירושלמיי וואווו תודה רבה.
    אז אם זה המצב אני צריך עוד עדויות.

    בבקשה מי שיש לו בעיה דומה שיגיב ,אפילו בקצרה ונמדוד מה היקף התופעה.



  • @jack כנראה אין להם כסף לחשבוניות אז הם החליטו לחסוך בעניין הזה



  • @ירושלמיי ניסית לעדכן דרישת שליחת חשבונית באתר?

    אתה צריך בעיקרון 6 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום ות.ז

    אני עידכנתי לפני כחודש ומחכה. באם לא יגיע אני אסקנדל אותם😉



  • @jack איך עושים את זה אני לא מצליח אולי יש לך קישור



  • @jack אמר בהמקרה המוזר של פרטנר:

    הצטרפתי לאחרונה לפרטנר. נתתי את כתובת המגורים(ובכוונה לא נתתי מייל כדי שלא ליתן מקום לטעות) לשליחת חשבונית ,ביקשתי במפורש(למרות מחאות הנציג על בזבוז הנייר והכחדת היערות שנוגעים לליבו) שישלחו את החשבונית מודפסת לכתובת ו-חיכיתי...
    משלא הגיע התקשרתי לשאול איה החשבונית?
    התברר ששום חשבונית לא נשלחה כי במערכת לא היה מצויין שאני מעוניין בחשבונית אז ברירת המחדל היא לא לשלוח חשבונית כלל.
    בנוסף כתובת המגורים הייתה שגויה. סברתי תקלה ועדכנתי והמשכתי לחכות.

    משבוששה החשבונית להגיע נכנסתי לחשבון באתר וגיליתי ששתי התקלות חזרו על עצמם.
    כלומר כתובת שגויה ואין דרישה לחשבונית בדואר.
    עידכנתי בעצמי את הכתובת ואת הדרישה לחשבונית ואני מחכה.

    ואני שואל:האם רק אצלי נציגי פרטנר מתעקשים למנוע את שליחת החשבונית בדואר?
    האם יש להם תגמול על זה?

    ואןלי אני מגזים וזו רק תקלה שחזרה על עצמה במקרה?

    אני מקבל מהם חשבונית [נכון להיום] כל חודש [אני לא הרבה זמן שם]
    בהצלחה



  • כשהייתי ברמי לוי התקשרתי לבקש מהם שישלחו לי לדואר, ולא עזר שום דבר!
    גם בהוט מובייל לא עדכנתי כתובת מייל והם לא שלחו לדואר..



  • @jack
    זהירות מהליכה לערכאות‼ (ללא היתיר מרב מוסמך).





  • @11mot לפחות שלחו למיל?
    מה הייתה התגובה של נציג החברה למחדל?


התחבר כדי לפרסם תגובה