בטריה חדשה לC2
-
@קטונתי תודה על המענה וההסברים. אז לדעתך פשוט להתייאש מהפלאפון? זה סיפור ששווה להשקיע בפלאפון כמו זה שהוא לא יקר בכלל???
-
חברים יש כאן יותר מדי פוסטים אין לי כח לעבור על הכל
תכלס יש קישור לקניית בטריה טובה/גרמנית מאלי אקספרס בזול?? -
@yos לאיזה מכשיר?
ליאנג כדאי להזמין מהאתר הרשמי של היצרן (אין באלי אקספרס כי זה מגיע מגרמניה ולא מסין, יש באיביי במחיר זהה/יותר יקר).
לנוקיה אפשר להשיג יותר זול בארץ מיבוא מקביל. -
קישורים לאתר החברה הגרמנית להזמנת הבטריות המדוברות ומומלצות כאן:
בטריה ליאנג
בטריה לc2@כהן-צדק עשיתי
אולי תערוך ע"מ שיתאים יותר -
@בסטפון @דוב
יש לי סוללה (כבר כמעט שנה!) מקורית של נוקיה (השחורה עם ההולוגרמה)
מחזיקה לי יום וחצי יפה, ויש לציין שאני מדבר הרבה (לא כל היום אבל הרבה + שיעורים \ שירים שאני שומע בבלוטוס)
קניתי אותה ב"איימיש סלולר" בחזו"א בב"ב ב80 ש"ח.
רק בשביל להבין, זה מוזר?
רק לי בטרייה רגילה נורמאלית מחזיקה יום וחצי?@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
יש לי סוללה (כבר כמעט שנה!) מקורית של נוקיה (השחורה עם ההולוגרמה)
@דוב אמר בבטריה חדשה לC2:
מעניין כנראה שזה באמת מקורי (שלא כמו רוב השחורות שמזויפות, גם עם הולוגרמה). אולי תעלה צילום של שני הצדדים של הבטריה,
@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
בשמחה: (אני רואה שזה אפילו בלי ההולוגרמה - אבל אולי היא נפלה כי זכור לי שהיה לזה)
@בסטפון אמר בבטריה חדשה לC2:
זה מגיע ללא הולוגרמה
שים לב שכתוב לך מיקרוסופט מוביל שזה אומר ששלך מקורית
קניתי C2 מחודש, וכמובן הבטריה התרוקנה מ100% ל10% - סוללה חלשה. [בפעם אחת].
חשבתי, בא נקנה בטריה חדשה... אולי זה יעזור.התקשרתי לאחד שמתעסק בסלולר... (בחו"ל) והוא אמר לי שהוא אף פעם לא נתקל בכזה דבר... (בטריה מתרוקנת בפעם אחת...) ואמר לי שיש לו בטריות טובות - שאמורים להתרוקן כרגיל (לא בפעם אחת).
קניתי אצלו בטריה! (כ- 43 ש"ח)
ואכן כפי שאמר... הבטריה התרוקנה והתרוקנה עד שזה הגיע ל סוללה חלשה. (לא בפעם אחת כדלעיל).אתמול, פתחתץי לתומי את המיקום של הבטריה, ובדקתי את הבטריה מ2 הצדדים.
ולהפתעתי אני רואה, ש- המוכר שמכר לי את הבטריה... נתן לי עליו מופיע הכיתוב MICROSOFT MOBILE.אולי בהמשך... אעלה תמונה של הבטריה שנמצאת ברשותי.
יש לציין שהסיפור היה בזמן שהותי בחו"ל - {אנגליה}. (הבטריה ניקנתה גם בחו"ל).
-
@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
יש לי סוללה (כבר כמעט שנה!) מקורית של נוקיה (השחורה עם ההולוגרמה)
@דוב אמר בבטריה חדשה לC2:
מעניין כנראה שזה באמת מקורי (שלא כמו רוב השחורות שמזויפות, גם עם הולוגרמה). אולי תעלה צילום של שני הצדדים של הבטריה,
@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
בשמחה: (אני רואה שזה אפילו בלי ההולוגרמה - אבל אולי היא נפלה כי זכור לי שהיה לזה)
@בסטפון אמר בבטריה חדשה לC2:
זה מגיע ללא הולוגרמה
שים לב שכתוב לך מיקרוסופט מוביל שזה אומר ששלך מקורית
קניתי C2 מחודש, וכמובן הבטריה התרוקנה מ100% ל10% - סוללה חלשה. [בפעם אחת].
חשבתי, בא נקנה בטריה חדשה... אולי זה יעזור.התקשרתי לאחד שמתעסק בסלולר... (בחו"ל) והוא אמר לי שהוא אף פעם לא נתקל בכזה דבר... (בטריה מתרוקנת בפעם אחת...) ואמר לי שיש לו בטריות טובות - שאמורים להתרוקן כרגיל (לא בפעם אחת).
קניתי אצלו בטריה! (כ- 43 ש"ח)
ואכן כפי שאמר... הבטריה התרוקנה והתרוקנה עד שזה הגיע ל סוללה חלשה. (לא בפעם אחת כדלעיל).אתמול, פתחתץי לתומי את המיקום של הבטריה, ובדקתי את הבטריה מ2 הצדדים.
ולהפתעתי אני רואה, ש- המוכר שמכר לי את הבטריה... נתן לי עליו מופיע הכיתוב MICROSOFT MOBILE.אולי בהמשך... אעלה תמונה של הבטריה שנמצאת ברשותי.
יש לציין שהסיפור היה בזמן שהותי בחו"ל - {אנגליה}. (הבטריה ניקנתה גם בחו"ל).
-
@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
יש לי סוללה (כבר כמעט שנה!) מקורית של נוקיה (השחורה עם ההולוגרמה)
@דוב אמר בבטריה חדשה לC2:
מעניין כנראה שזה באמת מקורי (שלא כמו רוב השחורות שמזויפות, גם עם הולוגרמה). אולי תעלה צילום של שני הצדדים של הבטריה,
@אריה-דבי-עלאי אמר בבטריה חדשה לC2:
בשמחה: (אני רואה שזה אפילו בלי ההולוגרמה - אבל אולי היא נפלה כי זכור לי שהיה לזה)
@בסטפון אמר בבטריה חדשה לC2:
זה מגיע ללא הולוגרמה
שים לב שכתוב לך מיקרוסופט מוביל שזה אומר ששלך מקורית
קניתי C2 מחודש, וכמובן הבטריה התרוקנה מ100% ל10% - סוללה חלשה. [בפעם אחת].
חשבתי, בא נקנה בטריה חדשה... אולי זה יעזור.התקשרתי לאחד שמתעסק בסלולר... (בחו"ל) והוא אמר לי שהוא אף פעם לא נתקל בכזה דבר... (בטריה מתרוקנת בפעם אחת...) ואמר לי שיש לו בטריות טובות - שאמורים להתרוקן כרגיל (לא בפעם אחת).
קניתי אצלו בטריה! (כ- 43 ש"ח)
ואכן כפי שאמר... הבטריה התרוקנה והתרוקנה עד שזה הגיע ל סוללה חלשה. (לא בפעם אחת כדלעיל).אתמול, פתחתץי לתומי את המיקום של הבטריה, ובדקתי את הבטריה מ2 הצדדים.
ולהפתעתי אני רואה, ש- המוכר שמכר לי את הבטריה... נתן לי עליו מופיע הכיתוב MICROSOFT MOBILE.אולי בהמשך... אעלה תמונה של הבטריה שנמצאת ברשותי.
יש לציין שהסיפור היה בזמן שהותי בחו"ל - {אנגליה}. (הבטריה ניקנתה גם בחו"ל).
-
@אלי-ויל נכון
אבל החל מהתשובה העשירית למשך 16 עמודים של פוסטים
השאלה שונתה -
@חברים אמר בבטריה חדשה לC2:
המוכר שמכר לי את הבטריה... נתן לי עליו מופיע הכיתוב MICROSOFT MOBILE.
אולי בהמשך... אעלה תמונה של הבטריה שנמצאת ברשותי.צד 1:

צד 2:

-
@חיים-גרין מה המחיר אצלו?
-
אין לי חנות ..
מוכר מהבית , והייתי שמח שלא יפורסם פה הכתובת שלי...
מי שרוצה שידבר איתי בפרטי@איש-יהודי אין לי אפשרות של צ'ט כעת.
אולי אתה יכול לשלוח לי מספר טלפון שלך בצ'טתודה
-
מי שמעוניין.
קיבלתי מספר של מישהו שמוכר את הבטריה הגרמנית לC2 ב60 ש"ח 053-4103121 (להתקשר בין 12:00-22:00)
לא יודע באיזה אזור הוא מוכר. -
מי שמעוניין.
קיבלתי מספר של מישהו שמוכר את הבטריה הגרמנית לC2 ב60 ש"ח 053-4103121 (להתקשר בין 12:00-22:00)
לא יודע באיזה אזור הוא מוכר. -
Y YAAKOVSAS התייחס לנושא זה ב
-
@כהן-צדק כתב בבטריה חדשה לC2:
בטריה לc2
באתר הגרמני אין משלוח לישראל
היכן ניתן לרכוש אונליין בארץ
או באיזור אלעד-פ״ת במחירים שפויים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
