בטריה חדשה לC2
-
אני יכול להביא לך בארץ ב60.....
חבל להשתגע להזמין מחו''ל כשאנחנו משיגים טותם פה יותר בזול..
תארגנו קבוצה לסי 2 עולה 50 ליאנג 60 ואולי נצליח ליותר זול@איש-יהודי אמר בבטריה חדשה לC2:
תארגנו קבוצה לסי 2 עולה 50 ליאנג 60 ואולי נצליח ליותר זול
סי 2 המחיר הוא כפול מהיאנג
אם יש לסי 2 בפחות מ50 שקל יש מצב אני לוקח 2-3 -
אני יכול להביא לך בארץ ב60.....
חבל להשתגע להזמין מחו''ל כשאנחנו משיגים טותם פה יותר בזול..
תארגנו קבוצה לסי 2 עולה 50 ליאנג 60 ואולי נצליח ליותר זול -
@איש-יהודי אמר בבטריה חדשה לC2:
תארגנו קבוצה לסי 2 עולה 50 ליאנג 60 ואולי נצליח ליותר זול
סי 2 המחיר הוא כפול מהיאנג
אם יש לסי 2 בפחות מ50 שקל יש מצב אני לוקח 2-3 -
@aiib @איש-יהודי ליאנג עולה כ-5 איירו ול-C2 עולה כ-12 איירו
-
@מוטי-ברנד אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש לC2 עולה 12 יורו

תוך כמה זמן זה אמור להגיע הזמנתי כבר לפני שבועיים ועדיין לא הגיע
-
@aiib @איש-יהודי ליאנג עולה כ-5 איירו ול-C2 עולה כ-12 איירו
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@aiib @איש-יהודי ליאנג עולה כ-5 איירו ול-C2 עולה כ-1 איירו
אתה מדבר על הגרמנית?!!?
כי אם כן אתה טועה. יאנג 5.9 יורו וC2 12.9 -
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@aiib @איש-יהודי ליאנג עולה כ-5 איירו ול-C2 עולה כ-1 איירו
אתה מדבר על הגרמנית?!!?
כי אם כן אתה טועה. יאנג 5.9 יורו וC2 12.9 -
@aiib @מוטי-ברנד בסדר בסדר אז טעיתי בשלוש איירו מה קרה???????????????

@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@aiib @מוטי-ברנד בסדר בסדר אז טעיתי בשלוש איירו מה קרה???????????????

אם תתרגם את זה לש"ח תבין את ההבדל..
-
@aiib @מוטי-ברנד בסדר בסדר אז טעיתי בשלוש איירו מה קרה???????????????

@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@aiib @מוטי-ברנד בסדר בסדר אז טעיתי בשלוש איירו מה קרה???????????????

טעית ב11 אירו. C2 עולה 12.9 ולא 1 כמו שאמרת
-
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@aiib @מוטי-ברנד בסדר בסדר אז טעיתי בשלוש איירו מה קרה???????????????

אם תתרגם את זה לש"ח תבין את ההבדל..
-
-
-
@י-ביטון @aiib @מוטי-ברנד עכשיו אני תופס את הטעות פשוט המקש 5 במקלדת שלי לא תקינה...
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@י-ביטון @aiib @מוטי-ברנד עכשיו אני תופס את הטעות פשוט המקש 5 במקלדת שלי לא תקינה...
זה לא מסביר את הטעות בין 1 ל12.9....
-
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@י-ביטון @aiib @מוטי-ברנד עכשיו אני תופס את הטעות פשוט המקש 5 במקלדת שלי לא תקינה...
זה לא מסביר את הטעות בין 1 ל12.9....
-
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@י-ביטון @aiib @מוטי-ברנד עכשיו אני תופס את הטעות פשוט המקש 5 במקלדת שלי לא תקינה...
זה לא מסביר את הטעות בין 1 ל12.9....
@aiib אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@י-ביטון @aiib @מוטי-ברנד עכשיו אני תופס את הטעות פשוט המקש 5 במקלדת שלי לא תקינה...
זה לא מסביר את הטעות בין 1 ל12.9....
וע"ז נאמר אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו ואם זה לא קשור
זה ודאי קשור הוי דן את כל האדם עד שתגיע למקומו.. -
@מוטי-ברנד אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש לC2 עולה 12 יורו

תוך כמה זמן זה אמור להגיע הזמנתי כבר לפני שבועיים ועדיין לא הגיע
@י-ביטון אמר בבטריה חדשה לC2:
@מוטי-ברנד אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש לC2 עולה 12 יורו

תוך כמה זמן זה אמור להגיע הזמנתי כבר לפני שבועיים ועדיין לא הגיע
אצלי זה לקח כחודש וחצי. אולי בגלל החגים.
אבל לוקח הרבה זמן. -
@שמואל-ש @כהן-צדק @aiib
סליחה לכולם טעיתי בכתובת זה לא היה קשת פון
אז ככה אני קניתי אצל חבר ב-45 ש"ח והוא קנה את זה ב-40 הוא העלה לי את המחיר
יש איזה סוכן פלאפונים של נוקיה הוא זול מטורף
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
והוא גם נותן אחריות... הוא גם מתקן פלאפונים בזול משהו מטורף
כמו למשל להחליף מסך ל-C2 לוקח מחיר מצחיק של 7 ש"ח כן שבע שקל
מה שבחנות לוקחים על זה כפול עשר 70 ש"ח וגם צורב גירסאות וכו' וכו'
אז הוא מוכר את הבטריה הגרמנית רק ל-C2 ב-40 ש"ח
הנה המספר שלו 0548411608
וסליחה לכולם בהצלחה -
@שמואל-ש @כהן-צדק @aiib
סליחה לכולם טעיתי בכתובת זה לא היה קשת פון
אז ככה אני קניתי אצל חבר ב-45 ש"ח והוא קנה את זה ב-40 הוא העלה לי את המחיר
יש איזה סוכן פלאפונים של נוקיה הוא זול מטורף
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
והוא גם נותן אחריות... הוא גם מתקן פלאפונים בזול משהו מטורף
כמו למשל להחליף מסך ל-C2 לוקח מחיר מצחיק של 7 ש"ח כן שבע שקל
מה שבחנות לוקחים על זה כפול עשר 70 ש"ח וגם צורב גירסאות וכו' וכו'
אז הוא מוכר את הבטריה הגרמנית רק ל-C2 ב-40 ש"ח
הנה המספר שלו 0548411608
וסליחה לכולם בהצלחה -
@שמואל-ש @כהן-צדק @aiib
סליחה לכולם טעיתי בכתובת זה לא היה קשת פון
אז ככה אני קניתי אצל חבר ב-45 ש"ח והוא קנה את זה ב-40 הוא העלה לי את המחיר
יש איזה סוכן פלאפונים של נוקיה הוא זול מטורף
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
והוא גם נותן אחריות... הוא גם מתקן פלאפונים בזול משהו מטורף
כמו למשל להחליף מסך ל-C2 לוקח מחיר מצחיק של 7 ש"ח כן שבע שקל
מה שבחנות לוקחים על זה כפול עשר 70 ש"ח וגם צורב גירסאות וכו' וכו'
אז הוא מוכר את הבטריה הגרמנית רק ל-C2 ב-40 ש"ח
הנה המספר שלו 0548411608
וסליחה לכולם בהצלחה@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש @כהן-צדק @aiib
סליחה לכולם טעיתי בכתובת זה לא היה קשת פון
אז ככה אני קניתי אצל חבר ב-45 ש"ח והוא קנה את זה ב-40 הוא העלה לי את המחיר
יש איזה סוכן פלאפונים של נוקיה הוא זול מטורף
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
והוא גם נותן אחריות... הוא גם מתקן פלאפונים בזול משהו מטורף
כמו למשל להחליף מסך ל-C2 לוקח מחיר מצחיק של 7 ש"ח כן שבע שקל
מה שבחנות לוקחים על זה כפול עשר 70 ש"ח וגם צורב גירסאות וכו' וכו'
אז הוא מוכר את הבטריה הגרמנית רק ל-C2 ב-40 ש"ח
הנה המספר שלו 0548411608
וסליחה לכולם בהצלחהמאיפה הוא בארץ?
אתה יודע אולי אם הוא עושה החלפת פאנלים לc2 ומה המחיר?תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות