איך נותנים פקודה להוספת קובץ לרגיסטרי?
-
משהו יכול להדריך אותי איך לתת לווינדוס פקודה להוסיף קובץ לרגיסטרי, של תעבוד דרך המוסיף של רגיסטרי עצמו.
פשוט אני רוצה להוסיף קובץ רישום לרגיסטרי, במחשב שהרגיסטרי חסום בו (עם נטספארק). וכל פעם שמנסים להוסיף קובץ\לפתוח את הרגיסטרי עצמו, נפתח במקום זאת דף אינטרנט שאומר שהמחשב חסום. -
כמובן שאפשר דרך פקודה
בCMD או פווארשל
השאלה למה אתה חושב שנטספרק חסמו רק את הממשק הויזואלי של הרגיסטרי ולא את השליטה עצמה. אני חושב שזה די דיבילי לחסום רק את הויזואלי...
להוסיף\לשנות\למחוק\לקרוא וכו' ערכים ברגיסטרי - הפקודה היא reg וכ'ו כל הדוקו לCMD כאן: https://ss64.com/nt/reg.html -
כמובן שאפשר דרך פקודה
בCMD או פווארשל
השאלה למה אתה חושב שנטספרק חסמו רק את הממשק הויזואלי של הרגיסטרי ולא את השליטה עצמה. אני חושב שזה די דיבילי לחסום רק את הויזואלי...
להוסיף\לשנות\למחוק\לקרוא וכו' ערכים ברגיסטרי - הפקודה היא reg וכ'ו כל הדוקו לCMD כאן: https://ss64.com/nt/reg.html -
@aaaa אמר באיך נותנים פקודה להוספת קובץ לרגיסטרי?:
תוכל אולי להביא לי את הפקודה המדויקת ולהסביר לי איפה אני מוסיף את הקובץ?
דבר ראשון כמו ש@chv אמר כנראה שאם חסמו את הרגיסטרי חסמו גם את האפשרות להוסיף ערכים ולא משנה באיזו דרך (cmd) דבר שני אם זה יעבוד לך אז אתה יכול פשוט להריץ פקודה כמנהל בcmd או בPowerShell
כדי לכתוב לך פקודה מדויקת צריך יותר פרטים איזה ערך/מפתח אתה רוצה להוסיף
(או תכתוב בשורת הפקודה?/ REG ADDוזה יתן לך את כל האפשרויות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות