בירור | אפליקציית מצלמה עם פיצ'רים
-
@טכלונוגיה-זה-זה אתה רוצה את המייל שלי??
יש לי אפליקציה אתה רוצה בפרטי?? -
@טכלונוגיה-זה-זה אתה רוצה את המייל שלי??
יש לי אפליקציה אתה רוצה בפרטי??@משה-ג.כ אתה יודע או לא???? גם לצנזר לא רק לתרגם!!!
-
@טכלונוגיה-זה-זה תחפש את האפליקציית מצלמה של גוגל. ברישמי יש את זה רק למכשירי פיקסל אבל יש פריצות.
-
אם זה כמה תמונות לא אכפת לי לצנזר אם זה הרבה אין לי כוח ולתרגם אני יכול
ואני חושב שלא מתאים להעלות את זה לפורום@אלוף-תימן אתה יכול להעלות?
אפילו בלי תרגום -
@אלוף-תימן אתה יכול להעלות?
אפילו בלי תרגום -
@אלוף-תימן כתב בבירור | אפליקציית מצלמה עם פיצ'רים:
@מחובר אין לי את זה וגם לא הייתי מעלה כי זה לא מתאים מה לא מובן
כמובן שאני לא יעלה כי זה לא מתאים אבל אני עובד על צינזור ובלי נדר אני יעלה.
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | אפליקציית מצלמה עם פיצ'רים:
@מחובר אין לי את זה וגם לא הייתי מעלה כי זה לא מתאים מה לא מובן
כמובן שאני לא יעלה כי זה לא מתאים אבל אני עובד על צינזור ובלי נדר אני יעלה.
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבירור | אפליקציית מצלמה עם פיצ'רים:
אני עובד על צינזור ובלי נדר אני יעלה.
עבדת על זה?
מחכה -
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבירור | אפליקציית מצלמה עם פיצ'רים:
אני עובד על צינזור ובלי נדר אני יעלה.
עבדת על זה?
מחכה -
אם @אלוף-תימן מצנזר אני מתרגם בכייף @טכלונוגיה-זה-זה
תשלח את האפליקציה לאלוף תימן ואחרי הצינזור תישלח אלי ואני יתרגם בלי נדר. -
אם @אלוף-תימן מצנזר אני מתרגם בכייף @טכלונוגיה-זה-זה
תשלח את האפליקציה לאלוף תימן ואחרי הצינזור תישלח אלי ואני יתרגם בלי נדר.@אלוף-תימן אתה יכול לצנזר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות