בירור | יאנג 1🙏🏼
-
מעוניין לקנות יאנג 1 עוד היום !
לחמי היקר!
אפשר להתקשר אליי 0527011667 או לשלוח ווצאפ -
@שלמה-רביב חוץ מעלי והזמנות מחול כי אני לא מבין בזה
בעקרון לא משנה מה העיקר תקין -
רק שיקח בחשבון שזה מכשיר ל4 חודשים [אין דור 4]
-
רק שיקח בחשבון שזה מכשיר ל4 חודשים [אין דור 4]
@יצחק-רשטונ
אבל כבר מלא זמן אומרים שיבטלו את הדור 3 ולא מבטלים -
@יצחק-רשטונ
אבל כבר מלא זמן אומרים שיבטלו את הדור 3 ולא מבטלים@orel-nabati כתב בבירור | יאנג 1

:אבל כבר מלא זמן אומרים שיבטלו את הדור 3 ולא מבטלים
כבר מלא זמן אומרים שעד סוף 2025 יסגרו את דור 3
ועל פניו זה אכן הולך לקרות, וכבר כעת יש בחלק מהחברות בעיות תאימות בדור 3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות