עזרה | גרסה מותאמת אישית
-
שלום וברכה, - אני מעוניין בגרסת תפריט מותאמת אישית בנוקיה 208, ניסיתי לעבוד דרך המדריכים באתר והסתבכתי מאד.. השאלה אם יש מי שמוכן לעשות לי את זה - אם כן אסביר במה בדיוק אני מעוניין, - למעשה
תודה רבה!@i.n. כתב בעזרה | גרסה מותאמת אישית:
שלום וברכה, - אני מעוניין בגרסת תפריט מותאמת אישית בנוקיה 208, ניסיתי לעבוד דרך המדריכים באתר והסתבכתי מאד.. השאלה אם יש מי שמוכן לעשות לי את זה - אם כן אסביר במה בדיוק אני מעוניין, - ואני אשמח אף בתשלום...
תודה רבה!208 לא יעבוד בסוף שנה חבל על המאמץ
-
אני בכל זאת מעוניין... - יש לו מעלה גדולה שאפשר לשים עליו יישומים נוספים - שלא מיוצרים עם המכשיר, - דבר שכמדומני לא קיים בשום מכשיר אחר - כמובן שאינו אנדרואיד עם אפליקציות וכו', אז זה שווה לי אפילו לארבע חודשים הללו...
@i.n. אני אשמח לעזור לך אם תגיד לי בדיוק מה אתה צריך:)
-
@i.n. אני אשמח לעזור לך אם תגיד לי בדיוק מה אתה צריך:)
@ה-הוא-המלך0 - סליחה שלא עניתי עד עכשיו - פשוט בסופו של דבר זה לא רלוונטי בינתיים... תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות