השיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס
-
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
מישהו יכול להעלות לי אותו? אשמח מאד!!
מה השם של הדיסק החדש
@1divid אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
מישהו יכול להעלות לי אותו? אשמח מאד!!
מה השם של הדיסק החדש
נראה לי אלע אלע
-
@1divid אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
מישהו יכול להעלות לי אותו? אשמח מאד!!
מה השם של הדיסק החדש
נראה לי אלע אלע
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@1divid אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
מישהו יכול להעלות לי אותו? אשמח מאד!!
מה השם של הדיסק החדש
נראה לי אלע אלע
עכשיו לא רק נראה לי אלא אני בטוח...
-
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@1divid אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
@מים-רבים אמר בהשיר "שמע בני" מהדיסק החדש של מנדי ויס:
מישהו יכול להעלות לי אותו? אשמח מאד!!
מה השם של הדיסק החדש
נראה לי אלע אלע
עכשיו לא רק נראה לי אלא אני בטוח...
@מים-רבים דקה -שנים וזה פה..
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות