דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה

שיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
66 פוסטים 20 כותבים 5.3k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט טופטופיסט

    @מומחה-על
    H- R390 PLUS
    או
    H- R390 PRO
    ?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מומחה על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #56

    @טופטופיסט כתוב עליו X ובסוגריים PRO כלומר ככה- H-R390 x(pro)

    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מומחה על

      @טופטופיסט כתוב עליו X ובסוגריים PRO כלומר ככה- H-R390 x(pro)

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופטופיסט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #57

      @מומחה-על
      מעניין...
      אולי זה שילוב של שני הנגנים האלו: 🤔


      @טופטופיסט כתב בהמלצה | נגני אנדרואיד של מותג "HBNKH" (מעלי באבא):

      נגן שלישי: הסופר סטאר.
      קישור לנגן
      דגם: H-R390 X


      @טופטופיסט כתב בהמלצה | נגני אנדרואיד של מותג "HBNKH" (מעלי באבא):

      נגן רביעי: דומה לסופר סטאר.
      קישור לנגן
      קישור לעלי אקספרס (יש כמה דגמים צריך לבחור)
      דגם: H-R390 PRO

      זה אנדרואיד?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אביגדור ברמן

        @פראירי
        בשביל שגם אני וגם שאר הנמצאים בשרשור יבינו את הפרשי הגדלים
        עברתי על הפרטים באלי אקספרס וציירתי את הנגנים לפי גודלם המדוייק שהופיע בפירוט עליהם
        הנה הם להשוואה:
        109e3f77-549d-4e6a-8f39-d7279111891d-image.png

        ה מנותק
        ה מנותק
        הלי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלי
        #58

        @אביגדור-ברמן אני יודע שזה הקפצה אבל לא מצאתי מקום טוב יותר מתנצל

        @אביגדור-ברמן כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

        @פראירי
        בשביל שגם אני וגם שאר הנמצאים בשרשור יבינו את הפרשי הגדלים
        עברתי על הפרטים באלי אקספרס וציירתי את הנגנים לפי גודלם המדוייק שהופיע בפירוט עליהם
        הנה הם להשוואה:
        109e3f77-549d-4e6a-8f39-d7279111891d-image.png

        האם תוכל להוסיף לזה גם M400?
        וכן M200 מכאן
        @לא-מתייאש לא אוהב לתייג אבל לא מצאתי כתוב M400 M200 עבד טוב החסימה?

        צדיק תמיםצ א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ה הלי

          @אביגדור-ברמן אני יודע שזה הקפצה אבל לא מצאתי מקום טוב יותר מתנצל

          @אביגדור-ברמן כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

          @פראירי
          בשביל שגם אני וגם שאר הנמצאים בשרשור יבינו את הפרשי הגדלים
          עברתי על הפרטים באלי אקספרס וציירתי את הנגנים לפי גודלם המדוייק שהופיע בפירוט עליהם
          הנה הם להשוואה:
          109e3f77-549d-4e6a-8f39-d7279111891d-image.png

          האם תוכל להוסיף לזה גם M400?
          וכן M200 מכאן
          @לא-מתייאש לא אוהב לתייג אבל לא מצאתי כתוב M400 M200 עבד טוב החסימה?

          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמים
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
          #59

          @הלי כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

          @אביגדור-ברמן אני יודע שזה הקפצה אבל לא מצאתי מקום טוב יותר מתנצל

          המקום הוא נושא חדש

          רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה הלי

            @אביגדור-ברמן אני יודע שזה הקפצה אבל לא מצאתי מקום טוב יותר מתנצל

            @אביגדור-ברמן כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

            @פראירי
            בשביל שגם אני וגם שאר הנמצאים בשרשור יבינו את הפרשי הגדלים
            עברתי על הפרטים באלי אקספרס וציירתי את הנגנים לפי גודלם המדוייק שהופיע בפירוט עליהם
            הנה הם להשוואה:
            109e3f77-549d-4e6a-8f39-d7279111891d-image.png

            האם תוכל להוסיף לזה גם M400?
            וכן M200 מכאן
            @לא-מתייאש לא אוהב לתייג אבל לא מצאתי כתוב M400 M200 עבד טוב החסימה?

            א מנותק
            א מנותק
            אביגדור ברמן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #60

            @הלי הייתי שמח לעזור
            אבל
            נראה לי שמחקתי כבר את הקובץ פאוויר פוינט
            ואין לי שום כוח לעשות זאת שוב מהתחלה

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אביגדור ברמן

              @הלי הייתי שמח לעזור
              אבל
              נראה לי שמחקתי כבר את הקובץ פאוויר פוינט
              ואין לי שום כוח לעשות זאת שוב מהתחלה

              ה מנותק
              ה מנותק
              הלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #61

              @אביגדור-ברמן תודה רבה על הרצון

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • iosi poliI מנותק
                iosi poliI מנותק
                iosi poli
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #62

                לא אכפת לי כ"כ על הקפצה או לא, מכיוון שאני חושב שזה יכול להועיל.
                יש לי את הרום המקורי (מהיצרן) של הנגן R-R390PRO למי שרוצה להכשיר, בפרטי.

                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                מ iosi poliI 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • iosi poliI iosi poli

                  לא אכפת לי כ"כ על הקפצה או לא, מכיוון שאני חושב שזה יכול להועיל.
                  יש לי את הרום המקורי (מהיצרן) של הנגן R-R390PRO למי שרוצה להכשיר, בפרטי.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מחובר
                  מורחק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #63

                  @iosi-poli איך אני יכול לקבל?
                  אשמח מאוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • iosi poliI iosi poli

                    לא אכפת לי כ"כ על הקפצה או לא, מכיוון שאני חושב שזה יכול להועיל.
                    יש לי את הרום המקורי (מהיצרן) של הנגן R-R390PRO למי שרוצה להכשיר, בפרטי.

                    iosi poliI מנותק
                    iosi poliI מנותק
                    iosi poli
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #64

                    @iosi-poli כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

                    בפרטי.

                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • iosi poliI iosi poli

                      @iosi-poli כתב בשיתוף | קיידרואיד על הנגן H390PLUS - אנדרואיד 8.1 עם מצלמה:

                      בפרטי.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מחובר
                      מורחק
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #65

                      @iosi-poli במייל?

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מחובר

                        @iosi-poli במייל?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מחובר
                        מורחק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מחובר
                        #66
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר