תיבת החיפוש - תוצאות לא נעלמות מהמסך | מתמחים טופ
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
@חברים באג ישן והובא כבר בפורום לע"ע אין פתרון
-
פוסט זה נמחק!
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
@חברים מצטרף אליך. זה אולי באג בnodebb כי גם בפורום של ימות אני סובל מזה
-
כשאני מבצע חיפוש במתמחים-טופ, משום מה התוצאות המופיעות לא נעלמים, ונשארים כל עוד אני לא יוצא ממתמחים טופ, או עד שאני עובר לדפדפן חדש.
האם יש למישהו פתרון לזה?
-
@יוסי-מחשבים אמר בתיבת החיפוש / מתמחים טופ:
@חברים באג ישן והובא כבר בפורום לע"ע אין פתרון
אההה!
חשבתי שהבעיה רק אצלי, ולא יכולתי לחשוב אם זה בעיה במחשב שלי, או משהו עם האתר.
תודה! -
@קטונתי אמר בתיבת החיפוש / מתמחים טופ:
@חברים יש פתרון, ללחוץ שוב על שורת החיפוש, ואז מחוצה לה, וזה נסגר.
ניסיתי עכשיו!
וברוך השם - הצליח!!! -
@חברים באג ישן והובא כבר בפורום לע"ע אין פתרון
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות