בקשת מידע | האם זה אומר שיש לי VoLTE?
-
למעלה במסך ליידי התדר של הרשת כתוב LTE האם זה אומר שיש לי VoLTE?
העניין הוא שזה בשיומי F21 pro, ופה בפורום אומרים כל הזמן שאין לו VoLTE -
למעלה במסך ליידי התדר של הרשת כתוב LTE האם זה אומר שיש לי VoLTE?
העניין הוא שזה בשיומי F21 pro, ופה בפורום אומרים כל הזמן שאין לו VoLTE@RearmostPant23
דבר ראשון צריך שיהיה רשום VoLTE
דבר שני צריך לבצע שיחה ולראות אם זה נשאר, אם לא זה לא רלוונטי -
@RearmostPant23
דבר ראשון צריך שיהיה רשום VoLTE
דבר שני צריך לבצע שיחה ולראות אם זה נשאר, אם לא זה לא רלוונטי@שניאור-שמח בשיחה רשום H+
-
@שניאור-שמח בשיחה רשום H+
-
למעלה במסך ליידי התדר של הרשת כתוב LTE האם זה אומר שיש לי VoLTE?
העניין הוא שזה בשיומי F21 pro, ופה בפורום אומרים כל הזמן שאין לו VoLTE@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | האם זה אומר שיש לי VoLTE?:
הרשת כתוב LTE האם זה אומר שיש לי VoLTE?
נוסיף רק הסבר
זה רק אומר שיש לך אינטרנט 4G LTE
ואילו 4G לשיחות זה VOLTE
(Voice over LTE -שיחות ע''ג אינטרנט LTE)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות