בעיה | התקנת דרייב על המחשב כשיש שני משתמשים במחשב
-
מותקן לי דרייב על המחשב, ופתחתי היום משתמש נוסף על אותו מחשב ואני לא רואה שם את הדרייב מותקן (בניגוד לחלק מהתוכנות) ואני רוצה שגם שם יהי' מותקן דרייב,
הוא לא נותן לי להתקין אלא אם כן אני מסיר קודם ואם אני מסיר אז זה מוסר גם מהמשתמש הראשי,
בקיצור בינתיים זה או או ולא מצליח שיהי' מותקן בשניהם
הבו עצה -
מותקן לי דרייב על המחשב, ופתחתי היום משתמש נוסף על אותו מחשב ואני לא רואה שם את הדרייב מותקן (בניגוד לחלק מהתוכנות) ואני רוצה שגם שם יהי' מותקן דרייב,
הוא לא נותן לי להתקין אלא אם כן אני מסיר קודם ואם אני מסיר אז זה מוסר גם מהמשתמש הראשי,
בקיצור בינתיים זה או או ולא מצליח שיהי' מותקן בשניהם
הבו עצה@למה-זה-תשאל-לשמי
ניסית דרך התוכנה של המחשב לחבר עוד משתמש ?
שלח צילו"מ מהתוכנה (על המחשב) וננסה לעזור בסיע"ד -
לא יודע מה זה מתוך התוכנה לחבר עוד משתמש,
פשוט יש לי עוד משתמש בוינדוס בתוך אותו מחשב, ואני רוצה להתקין את הדרייב גם עליעו ואז הוא אומר שכבר מותקן ופה מתחיל הלופ של הסרה והתקנה וכו'... -
אשמח אם מישהו יש לו דרך לעזור לי זה מאוד חשוב לי
-
ל למה זה תשאל לשמי סימן נושא זה כשאלה
-
מישהו ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות