להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
למה שאני מסיר אפלקציות מחסימה, הם לא חוזרים להופיע ביישומים,
זה באג או שצריך לעשות משהו שהם יחזרו? -
סתם שואל את המומחים, אי אפשר לחסום פשוט (להשבית) את ההגדרות נכון?
צריך להעיף משם כל פעם, נכון?
@מישהו12 .@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
סתם שואל את המומחים, אי אפשר לחסום פשוט (להשבית) את ההגדרות נכון?
צריך להעיף משם כל פעם, נכון?
@מישהו12 .בד"כ מכניס לבריק
מצטרף לבקשה על סימן מים של כשרות, אבל שים לב שיהיה ניתן ללחוץ על מה שתחתיו. -
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
סתם שואל את המומחים, אי אפשר לחסום פשוט (להשבית) את ההגדרות נכון?
צריך להעיף משם כל פעם, נכון?
@מישהו12 .בד"כ מכניס לבריק
מצטרף לבקשה על סימן מים של כשרות, אבל שים לב שיהיה ניתן ללחוץ על מה שתחתיו. -
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מנדי זה קיים בגרסה האחרונה?
זה גרסה 34 האם זה תוקן ב35?
-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מנדי זה קיים בגרסה האחרונה?
זה גרסה 34 האם זה תוקן ב35?
-
@מנדי כן.
חברה, לבדוק גרסה אחרונה לפני שמפרסמים באגים, וגם יש יומן שינוים בדיוק בשביל זה!
-
@מנדי כן.
חברה, לבדוק גרסה אחרונה לפני שמפרסמים באגים, וגם יש יומן שינוים בדיוק בשביל זה!
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מנדי כן
איך אני מעדכן, מתקין את הגרסה החדשה בלבד או צריך את כל הסיפור של ההרשאות מהתחלה?
-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מנדי כן
איך אני מעדכן, מתקין את הגרסה החדשה בלבד או צריך את כל הסיפור של ההרשאות מהתחלה?
-
@iosi-poli
אה ועוד משהו, איזה אפשרות של חסימת אפליקציות כן נותנת לעדכן?
יש שתי אפשרויות דיי זהות של חסימת התקנה... -
@מנדי כן.
חברה, לבדוק גרסה אחרונה לפני שמפרסמים באגים, וגם יש יומן שינוים בדיוק בשביל זה!
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מנדי כן.
חברה, לבדוק גרסה אחרונה לפני שמפרסמים באגים, וגם יש יומן שינוים בדיוק בשביל זה!
מה שכתבתי לא מופיע ביומן שינויים
-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה אפשר עם הכל לכאורה, זה מתקין עם MDM
לא נותן, מסתובב משהו במסך ונעלם, בדקת את זה?
עוד דבר, תתקן את מה שכתוב 'בחר אפליקפציות להשבתה' -
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה אפשר עם הכל לכאורה, זה מתקין עם MDM
לא נותן, מסתובב משהו במסך ונעלם, בדקת את זה?
עוד דבר, תתקן את מה שכתוב 'בחר אפליקפציות להשבתה' -
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה אפשר עם הכל לכאורה, זה מתקין עם MDM
לא נותן, מסתובב משהו במסך ונעלם, בדקת את זה?
עוד דבר, תתקן את מה שכתוב 'בחר אפליקפציות להשבתה' -
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה בהתחלה חשבתי שזה סטרינג, אבל אז גיליתי שזה לא קיים בכל הפרויקט:

תיכנס באפליקצייה למקום שבוחרים אפליקציות להשבתה, ותראה את זה בכותרת, אולי פספסתי איזה אות

-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה בהתחלה חשבתי שזה סטרינג, אבל אז גיליתי שזה לא קיים בכל הפרויקט:

תיכנס באפליקצייה למקום שבוחרים אפליקציות להשבתה, ותראה את זה בכותרת, אולי פספסתי איזה אות

-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד SecureGuard MDM (בטא 0.3.5) (קוד פתוח):
@מיישה מצאיתי את הארדקודד הארור...

אז אפליקציפות!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות